Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol::roflol::roflol:

nygzsn.jpg

:roflol:

aaaah sahbe jwz

topic gemist.. Samenvatting?
Die kerel zijn zwitsers zakmes was bot en hij vroeg aan ons (in het supp gedeelte) hoe oud je moet zijn om een mes te kopen. Hij zei dat je in deze maatschappij een wapen moet hebben en aan zijn taal te zien was het een allochtoon.

Hij antwoordt niet :(

e0en4.png

Is een gast van 80-90kg en dit is geen bitchslap, maar met de palm (dat stukje net boven je pols, geen idee hoe het heet). Niet een kerel die zo'n vragen stelt:

hoi uhm ik zit op boksen en ik wil mijn stoten krachtiger maken.
weet heeft iemand een beginners schema uit eigen iniatief voor mij of een link naar een site.
(ps. leeftijd 14, 1,84cm, 65kg:rolleyes:

hoi ik wil graag mijn biceps en triceps trainen door middel van gewichten.
zelf heb ik wel gewichten maar geen halter kan het dan kwaad dat ik de zwaarste neem en dat die dan bijv. telt als 2 kleintjes.
mijn zwaarste is nu 2.5kg of 5kg .

en is het handig om op 14 jarige leeftijd te trainen?????

owh lawd hahahahaha

lol moest me wekker opnieuw instellen, ga ik als een gek gelijk op de knop van de uren drukken, bedenk ik me 5ms later dat ik m gewoon op de 0 had kunnen laten staan :o

Straks voor het eerst deadliften met mijn p*ssy onderrug (haat dat hij vrij gevoelig in vergelijking met de rest van mn lichaam), iig zin in :)

Iemand nog tips?

Straks voor het eerst deadliften met mijn p*ssy onderrug (haat dat hij vrij gevoelig in vergelijking met de rest van mn lichaam), iig zin in :)

Iemand nog tips?

Let op je form. (Duhhh) Ga niet te snel gewicht verhogen, je zult merken dat je vrij veel kunt hebben, maar doe dit voorlopig maar niet.

Let op je form. (Duhhh) Ga niet te snel gewicht verhogen, je zult merken dat je vrij veel kunt hebben, maar doe dit voorlopig maar niet.

Hehe was ook niet van plan gelijk te hoog te gaan, same met squat door die ****ed up onderrug is mijn squat tot dusver (langzaamaan meer pakken) maar 20-25kg beide kanten oid terwijl mijn benen echt goed sterk zijn.

Als ik ga squatten voel ik me altijd een ecto ^^

Moet je nu met je benen op schouderbreedte gaan staan of net iets breder Heb beide dingen in verschillende filmpjes gehoord nl.

Terug
Naar boven