Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wrm
en met matties, zkr guccipet mocrotjeHeb hem wat liggen uitdagen in dat zakmes topic

Heb hem wat liggen uitdagen in dat zakmes topic
Kerel is 14j, 65kg fzo en beweerd dat hij mij met 1 klap neerkrijgt![]()
Die kerel zijn zwitsers zakmes was bot en hij vroeg aan ons (in het supp gedeelte) hoe oud je moet zijn om een mes te kopen. Hij zei dat je in deze maatschappij een wapen moet hebben en aan zijn taal te zien was het een allochtoon.

Heb hem wat liggen uitdagen in dat zakmes topic
Kerel is 14j, 65kg fzo en beweerd dat hij mij met 1 klap neerkrijgt![]()

Is een gast van 80-90kg en dit is geen bitchslap, maar met de palm (dat stukje net boven je pols, geen idee hoe het heet). Niet een kerel die zo'n vragen stelt:
hoi uhm ik zit op boksen en ik wil mijn stoten krachtiger maken.
weet heeft iemand een beginners schema uit eigen iniatief voor mij of een link naar een site.
(ps. leeftijd 14, 1,84cm, 65kg![]()
hoi ik wil graag mijn biceps en triceps trainen door middel van gewichten.
zelf heb ik wel gewichten maar geen halter kan het dan kwaad dat ik de zwaarste neem en dat die dan bijv. telt als 2 kleintjes.
mijn zwaarste is nu 2.5kg of 5kg .
en is het handig om op 14 jarige leeftijd te trainen??
Is een gast van 80-90kg en dit is geen bitchslap, maar met de palm (dat stukje net boven je pols, geen idee hoe het heet). Niet een kerel die zo'n vragen stelt:
idd 

Iemand zal wel op de report button gedrukt hebben..
Oh wait

Als een gek, kan ik wel verstaan van joulol moest me wekker opnieuw instellen, ga ik als een gek gelijk op de knop van de uren drukken, bedenk ik me 5ms later dat ik m gewoon op de 0 had kunnen laten staan![]()

Wat betaal je in je stad voor een appartement van ongeveer 90 m2 met als bouwjaar >2000?
Straks voor het eerst deadliften met mijn p*ssy onderrug (haat dat hij vrij gevoelig in vergelijking met de rest van mn lichaam), iig zin in
Iemand nog tips?
Let op je form. (Duhhh) Ga niet te snel gewicht verhogen, je zult merken dat je vrij veel kunt hebben, maar doe dit voorlopig maar niet.