MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hehe was ook niet van plan gelijk te hoog te gaan, same met squat door die ****ed up onderrug is mijn squat tot dusver (langzaamaan meer pakken) maar 20-25kg beide kanten oid terwijl mijn benen echt goed sterk zijn.

Als ik ga squatten voel ik me altijd een ecto ^^

Moet je nu met je benen op schouderbreedte gaan staan of net iets breder Heb beide dingen in verschillende filmpjes gehoord nl.

Kijk deze nog even voor je gaat, wat mij betreft één van de beste instructiefilmpjes wat betreft de deadlift. Blijf je borst ook omhoog houden als je de stang naar boven brengt.

http://www.youtube.com/watch?v=1nRRlk6264I

Lekker 2 dagen vrij :trollfacex:

Kijk deze nog even voor je gaat, wat mij betreft één van de beste instructiefilmpjes wat betreft de deadlift. Blijf je borst ook omhoog houden als je de stang naar boven brengt.

http://www.youtube.com/watch?v=1nRRlk6264I

Thanks, ik moet zeggen dat het deadliften mij ook wel enigszins aan het kettlebel-swingen doet denken. Dit filmpje idd gisteren ook gezien en een filmpje van een buffe chinees maar die had het er dus over dat je iets breder dan schouder breedte moest staan.

Ga straks iig lekker licht beginnen, geen haast en kijken wat mijn rug ervan vind. Heb namelijk links onder in mn onderrug altijd een spiertje/zenuw die wel eens een beetje zeurt :P

Thanks, ik moet zeggen dat het deadliften mij ook wel enigszins aan het kettlebel-swingen doet denken. Dit filmpje idd gisteren ook gezien en een filmpje van een buffe chinees maar die had het er dus over dat je iets breder dan schouder breedte moest staan.

Ga straks iig lekker licht beginnen, geen haast en kijken wat mijn rug ervan vind. Heb namelijk links onder in mn onderrug altijd een spiertje/zenuw die wel eens een beetje zeurt :P

Voeten ongeveer op schouderbreedte inderdaad, tenminste die positie hou ik altijd aan. Ik zou licht beginnen met die zenuw/spier, als je nog niet direct schijven van 20 kg aan beide kanten van de stang doet kun je lichtere gewichten ook op een kleine verhoging plaatsen, zodat de stang ongeveer even hoog ligt als wanneer je wel schijven van 20 kg zou gebruiken. Deze instructie van Rippetoe is ook altijd handig:

http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA

vanavond weer wat banen zwemmen.. zin in... nog wel beetje spierpijn in de bovenarmen.. dus wordt braaf schoolslag:D

De spieren in m'n quads, lang geleden dat ik daar goede spierpijn in gehad heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet helemaal vol.. best bescheiden.. kan niet wachten tot hij helemaal af is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk deze ;) gistern zijn hebben we het concept wat aan gepast kan je wel de uiteindelijke tekening linken voor de Ares die op me komt de lijnen staan er al ook van de vrouw die hemt stop afrodite maar van haar heb ik niet direct de juiste schets om te tonen . deze is costum designed dit wil zeggen geen print van het net maar lekker uit getekend ;) http://www.facebook.com/photo.php?f...892336382.7177.100001432166899&type=1&theater

Leuk deze ;) gistern zijn hebben we het concept wat aan gepast kan je wel de uiteindelijke tekening linken voor de Ares die op me komt de lijnen staan er al ook van de vrouw die hemt stop afrodite maar van haar heb ik niet direct de juiste schets om te tonen . deze is costum designed dit wil zeggen geen print van het net maar lekker uit getekend ;) http://www.facebook.com/photo.php?f...892336382.7177.100001432166899&type=1&theater

de link is niet beschikbaar zegt hij..

de link is niet beschikbaar zegt hij..

Ff dit proberen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De vrouw die hem tegenhoud heb ik helaas geen schets beschikbaar maar 27 december ga ik opnieuw hopelijk dan al wat leuke pics :)

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 14:06 ----------

hahahaha de max !

Ff dit proberen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

De vrouw die hem tegenhoud heb ik helaas geen schets beschikbaar maar 27 december ga ik opnieuw hopelijk dan al wat leuke pics :)

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 14:06 ----------

hahahaha de max !

ben benieuwd!

nice hoplite...

Dood plaatje...

Echt lekkere training, 2 pr's verbroken. Alleen iets te lang er geweest maargoed

Voeten ongeveer op schouderbreedte inderdaad, tenminste die positie hou ik altijd aan. Ik zou licht beginnen met die zenuw/spier, als je nog niet direct schijven van 20 kg aan beide kanten van de stang doet kun je lichtere gewichten ook op een kleine verhoging plaatsen, zodat de stang ongeveer even hoog ligt als wanneer je wel schijven van 20 kg zou gebruiken. Deze instructie van Rippetoe is ook altijd handig:

http://www.youtube.com/watch?v=Syt7A23YnpA

Vandaag dus voor het eerst "gedeadlift", ging wel aardig moet ik zeggen, heb ook nog gevraagd aan de sportschoolhouder naar m'n vorm te kijken.

Echter, de opgaande beweging is voor mij geen probleem, alleen het borst naar voren houden wanneer ik weer naar beneden ga is enigszins lastig. Heb je nog enige tips/trucs? Dos/don'ts?

Vandaag dus voor het eerst "gedeadlift", ging wel aardig moet ik zeggen, heb ook nog gevraagd aan de sportschoolhouder naar m'n vorm te kijken.

Echter, de opgaande beweging is voor mij geen probleem, alleen het borst naar voren houden wanneer ik weer naar beneden ga is enigszins lastig. Heb je nog enige tips/trucs? Dos/don'ts?

Gewoon de stang laten vallen als je boven bent :D

Ik weet eigenlijk niet wat je bij de neerwaartse beweging het beste kan doen, in dat eerste filmpje van Dieselcrew laten ze halverwege wel duidelijk zien dat je eerst je rug recht houdt terwijl je zakt en vervolgens op kniehoogte door je benen buigt om de stang weer op de grond te leggen. Op die manier hou je je rug recht, ook gedurende de neerwaartse beweging. Misschien dat iemand van de PL'ers hier nog advies over kan geven?

Gewoon op de zelfde manier naar beneden gaan ;) Niet laten vallen, gewoon rustig neerleggen dan houd je de sportschool te vriend en het zakken pakt je spieren uiteraard ook gewoon aan.

waarom heb je moeite met het zakken? val je naar voren? wat gebeurt er waardoor het lastig is?

Terug
Naar boven