Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ja kijk maar uit de fbi je halen, en dat je kleuterjuf zei dat je speciaal was zegt helemaal niks, wat was de uitslag van die iq-test als ik vragen was, en hopelijk wel een mensa-test
Uitslag zeg ik niet, anonimiteit redenen, zoals eerder vermeld. Hoe moet ik in godsnaam details gaan weten van iets van bijna een decennium geleden? Weet ik veel, moet je aan CLB vragen hoe / met wat ze testen afnemen.

Agh.. Leg jullie verschillen eens opzei en geef elkaar een hand met een kusje erop.

Iemand is serieus butthurt. Wat zeggen jouw onmeetbare skills verder over me?
Wat ben je een idioot alsof je over het internet kan weten hoe iemand is. Zoals jij hier lekker stoer loopt te doen is het goed mogelijk dat je kleine p*ssy bent in RL. Grote kans, want je loopt duidelijk te compenseren over iets.

Zijn we weer vertrokken zeg ik iets over autisme, ADHD enzo komen er weer geen argumenten tegen mn mening maar kunnen ze enkel over andere zever beginnen. Dan moet je al een grote idioot zijn om te ontkennen dat je een idioot bent.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 23:59 ----------

Enkel bij jou <3

Jouw beste reactie is een jpg van het internet, amai wat een vent ben je.
Nog nooit in je posts over gelijk welk onderwerp argumentatie of onderbouwing gezien. Beroepsidioot.
In RL ben ik er zeker van dat je zo'n irritant dik nekkig ventje bent. Heb al vaak 'meningsverschilletjes' gehad op het forum maar nog nooit had ik van iemand het gevoel dat ze in RL zo'n irritant mannetje waren als van jou. En dit is niet eens al trollend bedoelt.

Wat ben je een idioot alsof je over het internet kan weten hoe iemand is. Zoals jij hier lekker stoer loopt te doen is het goed mogelijk dat je kleine p*ssy bent in RL. Grote kans, want je loopt duidelijk te compenseren over iets.

Zijn we weer vertrokken zeg ik iets over autisme, ADHD enzo komen er weer geen argumenten tegen mn mening maar kunnen ze enkel over andere zever beginnen. Dan moet je al een grote idioot zijn om te ontkennen dat je een idioot bent.

Heb je nu net jezelf een idioot genoemd?

als IWJ een komkommer was was hij 25% mens

Heren, heren, heren laten we het wel gezellig houden...
Hier luister naar een stukje Andrea Bocelli, dat kalmeert de boel wel.
http://www.youtube.com/watch?v=nVUHHW1tJYA

Andrea Bocelli vind ik nog cv, maar geef me niets anders van muziek in die aard.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 00:02 ----------

Heb je nu net jezelf een idioot genoemd?
Gokken is niet verboden

Uitslag zeg ik niet, anonimiteit redenen, zoals eerder vermeld. Hoe moet ik in godsnaam details gaan weten van iets van bijna een decennium geleden? Weet ik veel, moet je aan CLB vragen hoe / met wat ze testen afnemen.
Een IQ uitslag koppelen aan een persoon gaat ook zo makkelijk :roflol:

wat ben ik toch blij met mijn gemiddeld IQ van 118.. oops daar gaat mijn anonimiteit:(:o

En ik van 93 :( Oh shit.

IQ 87 reporting in.

IQ 85 reporting in, 2 digits ftw! duhr!

QI 42 Riepoortinugg in

Het niveau daalt wel hard zeg..

tumblr_m0izvrs3Dm1qfczas.gif

nou als je uitslag redelijk hoog was zou je het nog wel weten (ik doe het tenminste nog wel), en je zegt zelf dat je niet in rl opschept, maar blijkbaar weet iedereen die jouw irl kent je iq? herp derp. wss hebben ze gewoon gezegd dat je er je niet druk om hoefde te maken en dat je een speciaal ventje bent :), kijk ook even naar de post van blarock, redenaties van een post geleden backfiren al op je

nou als je uitslag redelijk hoog was zou je het nog wel weten (ik doe het tenminste nog wel), en je zegt zelf dat je niet in rl opschept, maar blijkbaar weet iedereen die jouw irl kent je iq? herp derp. wss hebben ze gewoon gezegd dat je er je niet druk om hoefde te maken en dat je een speciaal ventje bent :), kijk ook even naar de post van blarock, redenaties van een post geleden backfiren al op je
Uitslag weet ik nog
Sommigen in RL weten het, max 5 personen. Is genoeg

Terug
Naar boven