MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

nou zeg het dan? hoezo weet iemand irl je iq als je zelf claimt er niet over op te scheppen. (edit: wss omdat er weinig over op valt te scheppen :roflol:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou zeg het dan? hoezo weet iemand irl je iq als je zelf claimt er niet over op te scheppen.
Je hebt gelijk, zodra je iets aan iemand zegt schep je op.
Je weet niet eens in welke situatie het gezegd is.
Altijd met je idiote dingen die geen steek houden. En dan ze je dat van mij:rolleyes: ik onderbouw alles wat ik zeg ten minste enigszins. Ik fladder niet allerlei random bullshit uit als ik de kans ervoor zie om het te zeggen. Nog steeds 0 argumenten gekregen die over het initiële onderwerp gaan.

Ik vind het wel interessant, omdat ik al een maand weinig energie heb, nou had ik vandaag (toevallig) geen water gedronken tijdens mijn pwo meal, en had ik 1 van mijn beste workouts. Aghja.. die liter water.. Doe ik eigenlijk om mijn meal te snel mogelijk mee weg te krijgen.

Hoop dat Mickie mij wat meer info kan geven over de kwestie.

heb volgend semester pas spijsverteringsstelsel

Wat een wijfig gebitch over een IQ uitslag man:roflol: ben out.

wat ben ik toch blij met mijn gemiddeld IQ van 118.. oops daar gaat mijn anonimiteit:(:o
had je al eens ooit gezegd, wist ik al

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 00:32 ----------

Wat een wijfig gebitch over een IQ uitslag man:roflol: ben out.
T'is erg, op argumenten antwoorden kunnen ze niet maar over al de rest zagen ze wel graag. Ohja, om op argumenten te antwoorden moet je nadenken en hersenen hebben. Blijkbaar verwacht ik hier soms te veel.

Je hebt gelijk, zodra je iets aan iemand zegt schep je op.
Je weet niet eens in welke situatie het gezegd is.
Altijd met je idiote dingen die geen steek houden. En dan ze je dat van mij:rolleyes: ik onderbouw alles wat ik zeg ten minste enigszins. Ik fladder niet allerlei random bullshit uit als ik de kans ervoor zie om het te zeggen. Nog steeds 0 argumenten gekregen die over het initiële onderwerp gaan.

Hou je ****ing klep eens en tief op met je oninteressant gediscussieer overal. Word kotsmisselijk van het gejank dat ik overal op het board zie van jou. Irritant klein mannetje.

Zo.

verder ga ik wel met whami akkoord hoor, er worden idd steeds meer aandoeningen gecreëerd door grote farmaceutische bedrijven om hun afzetmarkt te vergroten en nieuwe medicamenten te kunnen verkopen

Hou je ****ing klep eens en tief op met je oninteressant gediscussieer overal. Word kotsmisselijk van het gejank dat ik overal op het board zie van jou. Irritant klein mannetje.

Zo.
Ik ben niet begonnen met zagen over IQ :trollface:
Zijn enkele domme mensjes hier die zelf niet na kunnen denken en off topic gaan omdat het de enige manier is waarop ze discussie kunnen winnen.

Best wel ja. Het word tijd dat hier eens schoonmaak word gehouden en die t*ring idioten een ban krijgen. Zelfde als met die xyxyzyxy, insta schop onder je reet hier vandaan.

---------- Post added 15 January 2013 at 00:35 ----------

Ik ben niet begonnen met zagen over IQ :trollface:
Zijn de domme mensjes hier die zelf niet na kunnen denken en off topic gaan omdat het de enige manier is waarop ze discussie kunnen winnen.

En waarom vind je het nodig om OVERAL op te happen? Vind je het zo belangrijk om op internet je gelijk te krijgen? Als je IQ test zo hoog uitviel, wat boeit het je dan als iemand - die je overigens niet eens kent - je niet gelooft?

Best wel ja. Het word tijd dat hier eens schoonmaak word gehouden en die t*ring idioten een ban krijgen. Zelfde als met die xyxyzyxy, insta schop onder je reet hier vandaan.
Daar zeg je zoiets :roflol: jij zet zelf >95% in niet BB gerelateerde onderwerpen, jij bent zelf wel een enorme toevoeging hier.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 00:37 ----------

En waarom vind je het nodig om OVERAL op te happen? Vind je het zo belangrijk om op internet je gelijk te krijgen? Als je IQ test zo hoog uitviel, wat boeit het je dan als iemand - die je overigens niet eens kent - je niet gelooft?
Ik ben in tegenstelling tot anderen zo geen p*ssy om discussie uit de weg te gaan, ik antwoord op bijna elk genoemd argument, kan je niet van de tegenpartij zeggen.
Boeit me ook niet in RL, ik discussieer graag, verspil ik lekker de tijd van die idioten die niet eens degelijke argumenten kunnen bedenken en is er eens iets leuks voor de rest om te lezen. Bitchfight is altijd leuk, gebeurt er eens wat.

Laatst bewerkt:
Daar zeg je zoiets :roflol: jij zet zelf >95% in niet BB gerelateerde onderwerpen, jij bent zelf wel een enorme toevoeging hier.

Vind je me zo interessant dan? En denk jij dat er niet andere manieren zijn dan hetzelfde riedeltje te posten in newbie topics? Kun jij mijn DBB inbox zien?

---------- Post added 15 January 2013 at 00:39 ----------

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 00:37 ----------

Ik ben in tegenstelling tot anderen zo geen p*ssy om discussie uit de weg te gaan, ik antwoord op bijna elk genoemd argument, kan je niet van de tegenpartij zeggen.

Is natuurlijk nooit in je superieure brein opgekomen dat sommige mensen het gewoon om het trollen gaat.

Jezus Christus, kap met het hele topic naar de t*ring te helpen.

On-topic blijven of er volgen kaarten/bans.

Terug
Naar boven