Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Een American Akita teefje, 6 weekjes en mag volgende week, precies op mijn verjaardag, mee!
Uitslag weet ik nog
Sommigen in RL weten het, max 5 personen. Is genoeg

Nope was op mn school afgenomen toen, ik was altijd 'anders' dan de rest en scoorde op toetsen als omgekeerd als de rest van de klas. Dingen waar anderen goed in waren scoorde ik slecht en omgekeerd. Ik leerde ook nooit en toch haalde ik op bepaalde dingen (ga niet zeggen wat) toch steeds een 10 terwijl ik voor andere dingen die leren vereisen slecht scoorde... Dus CLB op een of andere manier gecontacteerd om dat af te nemen. Meer zeg ik daar niet over uit protectionisme. Gelukkig is dat niet iets dat ik in RL rondstrooi dus moet me nog geen zorgen maken over anonimiteit voorlopig...
Vriend van m'n zus heeft zich ingeschreven op een coïtus - datingsite. Net achter z'n profiel gekomen looool, lichaam: atletisch. Hij is 1,98 lang en weegt net aan 70 lall

Het maakt je dag en verpest je dag?

Heb hier een profiel van me staan opgesteld door KU Leuven. Profiel is dead on juist, wel grappig om te lezen rekening houdende met discussie van gisteren vind ik persoonlijk. Zal dat profiel binnenkort mss eens in eens korte versie zetten en naar enkelen PM'en.Ik vond whami wel een goed punt maken. Spijtig dat hij een soort van omgekeerd ad hominem argument in de strijd moest gooien om zijn punt te verharden. toen ging het bergafwaarts, op meerdere vlakken nog wel.
Het maakt je dag en verpest je dag?
Sneeuw op zich is wel leuk, die idioten die er stom door rijden minder.

Heb hier een profiel van me staan opgesteld door KU Leuven. Profiel is dead on juist, wel grappig om te lezen rekening houdende met discussie van gisteren vind ik persoonlijk. Zal dat profiel binnenkort mss eens in eens korte versie zetten en naar enkelen PM'en.
Ik snap dit allemaal niet zo goed, waarom maakt iedereen zich zo druk om Whami? Ik kan hem persoonlijk wel waarderen :confused: