XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Geen vertraging naar het station, en geen op het station! Zou NS het dan eindelijk geleerd hebben?

n5h2py.jpg

Een American Akita teefje, 6 weekjes en mag volgende week, precies op mijn verjaardag, mee!

Coooooooool beest !!!!!

Nice

De glimlach van men kids als ze buiten een dikke laag sneeuw ontdekken..

Slecht weer, auto omgekeerd, weer thuis. Maar eens een dagje rukken.

Nope was op mn school afgenomen toen, ik was altijd 'anders' dan de rest en scoorde op toetsen als omgekeerd als de rest van de klas. Dingen waar anderen goed in waren scoorde ik slecht en omgekeerd. Ik leerde ook nooit en toch haalde ik op bepaalde dingen (ga niet zeggen wat) toch steeds een 10 terwijl ik voor andere dingen die leren vereisen slecht scoorde... Dus CLB op een of andere manier gecontacteerd om dat af te nemen. Meer zeg ik daar niet over uit protectionisme. Gelukkig is dat niet iets dat ik in RL rondstrooi dus moet me nog geen zorgen maken over anonimiteit voorlopig...

Stanford-Binet or gtfo.

Holy **** veel sneeuw hier ! En het sneeuwt nog steeds heel hard door. Straks maar de mountainbike pakken om naar school te gaan, lekker raggen door de sneeuw met meer grip dan de gemiddelde achterwiel aangedreven auto :D # favoriete klimaat van sky voor het jaar !

Dit.

Vriend van m'n zus heeft zich ingeschreven op een coïtus - datingsite. Net achter z'n profiel gekomen looool, lichaam: atletisch. Hij is 1,98 lang en weegt net aan 70 lall

Vriend van m'n zus heeft zich ingeschreven op een coïtus - datingsite. Net achter z'n profiel gekomen looool, lichaam: atletisch. Hij is 1,98 lang en weegt net aan 70 lall

Haha, bijna al die sites zijn fake. Berichtjes worden vaak beantwoord door een dik fatsig wijf. :D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 11:15 ----------

OT, mn matten zijn binnen!! :D

Ik vond whami wel een goed punt maken. Spijtig dat hij een soort van omgekeerd ad hominem argument in de strijd moest gooien om zijn punt te verharden. toen ging het bergafwaarts, op meerdere vlakken nog wel.

Sneeuw

Ik vond whami wel een goed punt maken. Spijtig dat hij een soort van omgekeerd ad hominem argument in de strijd moest gooien om zijn punt te verharden. toen ging het bergafwaarts, op meerdere vlakken nog wel.
Heb hier een profiel van me staan opgesteld door KU Leuven. Profiel is dead on juist, wel grappig om te lezen rekening houdende met discussie van gisteren vind ik persoonlijk. Zal dat profiel binnenkort mss eens in eens korte versie zetten en naar enkelen PM'en.

Het maakt je dag en verpest je dag? :D

Sneeuw op zich is wel leuk, die idioten die er stom door rijden minder.

Ziet er mooi uit, en hoort bij de winter. Maar inderdaad mensen gaan als idioten rijden en ik ga altijd wel een keer op mn plaat:(

Heb hier een profiel van me staan opgesteld door KU Leuven. Profiel is dead on juist, wel grappig om te lezen rekening houdende met discussie van gisteren vind ik persoonlijk. Zal dat profiel binnenkort mss eens in eens korte versie zetten en naar enkelen PM'en.

Geen idee waar het over gaat, maar jij lijkt vervelend.

Shut up and leave.

Terug
Naar boven