MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik snap dit allemaal niet zo goed, waarom maakt iedereen zich zo druk om Whami? Ik kan hem persoonlijk wel waarderen :confused:
Als ik daar op antwoord komt er weer shitstorm :D.
Gewoon niets van aantrekken en je moet me niet proberen verdedigen anders zagen ze straks ook tegen jou ;)

hier gelukkig geen sneeuw!!!

Als ik daar op antwoord komt er weer shitstorm :D.
Gewoon niets van aantrekken en je moet me niet proberen verdedigen anders zagen ze straks ook tegen jou ;)

Is niet verdedigen, couldn't care less :D Maar waarom? It's the internet people...

Vriend van m'n zus heeft zich ingeschreven op een coïtus - datingsite. Net achter z'n profiel gekomen looool, lichaam: atletisch. Hij is 1,98 lang en weegt net aan 70 lall

Lol hoor dat veel mensen op dat soort dingen zitten, badoo enzo.

hier gelukkig geen sneeuw!!!

saaaaaai !

Hier net een tocht gemaakt door het park en de bossen met mijn mountainbike, om uiteindelijk op school iets in te leveren:o. Wat normaal 5 min fietsen is opgerekt naar een ruim een uur! Heerlijk gevoel om als eerste over verse sneeuw te gaan. Wat lucht uit de banden gehaald en stoof al het verkeer voorbij :D

saaaaaai !

Hier net een tocht gemaakt door het park en de bossen met mijn mountainbike, om uiteindelijk op school iets in te leveren:o. Wat normaal 5 min fietsen is opgerekt naar een ruim een uur! Heerlijk gevoel om als eerste over verse sneeuw te gaan. Wat lucht uit de banden gehaald en stoof al het verkeer voorbij :D

hier is het geen doen.. denk je leuk met zoontje te gaan sleeën heeft de helft straat alweer schoon.. etc etc.. daarbij word het prutsneeuw vriest vast drama:D

doe dan gewoon een mega pak sneeuw.. en niet van die vieze natte sneeuw..

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 14:21 ----------

Snel op buienrader kijken waar allemaal geen sneeuw is gevallen :D

heb ik even geluk dat meeste delen van nl te zien zijn op buienradar :D

hier is het geen doen.. denk je leuk met zoontje te gaan sleeën heeft de helft straat alweer schoon.. etc etc.. daarbij word het prutsneeuw vriest vast drama:D

doe dan gewoon een mega pak sneeuw.. en niet van die vieze natte sneeuw..
Zullen vast wel plaatsen zijn waar je dat nog kan doen, parkje in de buurt?

Dit maakte mijn dag echt helemaal goed!! De levering van mijn vloermatten + t-bar row option!! :D

hsvqpv.jpg

Dankje :) alles voor nieuw prijs, had telkens pech met marktplaats. In een halfjaar tijd was er niks van gekomen, dus dan maar nieuw! Gok alles met elkaar zo €1200,- maar de gemeente heeft het gefinancieerd. :P

Dankje :) alles voor nieuw prijs, had telkens pech met marktplaats. In een halfjaar tijd was er niks van gekomen, dus dan maar nieuw! Gok alles met elkaar zo €1200,- maar de gemeente heeft het gefinancieerd. :P

Wut? De gemeente? Explain :D (vakantiewerk?)

Wut? De gemeente? Explain :D (vakantiewerk?)

Haha nee uitkering :o mag maar tot zoveel sparen, dan kan ik het net zo goed investeren in materiaal. :D

Had het liever gekocht van verdiend geld, maar zie maar eens een baan te krijgen in deze tijd. :mad:

Haha nee uitkering :o mag maar tot zoveel sparen, dan kan ik het net zo goed investeren in materiaal. :D

Had het liever gekocht van verdiend geld, maar zie maar eens een baan te krijgen in deze tijd. :mad:

En je bent 20? hoe de fack kom je aan een uitkering :o

Terug
Naar boven