Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Haha nee uitkering :o mag maar tot zoveel sparen, dan kan ik het net zo goed investeren in materiaal. :D

Had het liever gekocht van verdiend geld, maar zie maar eens een baan te krijgen in deze tijd. :mad:

Het was graag gedaan hoor ;) hebben we met zn allen met plezier voor je betaald :)

• Like
Waarderingen: Kenn
Hoeveel mag je in NL toch max sparen eer je uitkering verliest?

Dat zou ik zo niet weten uit mn hoofd. Maar reken maar dat het onder de €1000,- is.

@ sayer, haha alleen bankje en barbell had ik gekocht toen ik nog werk had zag ik. :p

Dat zou ik zo niet weten uit mn hoofd. Maar reken maar dat het onder de €1000,- is.

@ sayer, haha alleen bankje en barbell had ik gekocht toen ik nog werk had zag ik. :p
Onder de 1000? :eek:
Enigszins wel goed tegen misbruik maar als je dan eens je werk verliest ofzo moet je al eerst een hoop uitgeven om uitkering te krijgen als je wat gespaard hebt in je leven.

Via de GGZ is dat geregeld.. WIJ heette het doen die tijd nog geloof ik, is nu WWB als ik mij niet vergis. En je bent welkom hoor, moet je alleen wel naar Friesland toe! :D

@ whami, ja wel zoiets. Ik moest ook eerst gespaard geld uitgeven. Was gelukkig niet heel veel destijds.

Hoezo doe je geen opleiding?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U heeft recht op een bijstandsuitkering als u aan de volgende voorwaarden voldoet:
Uw eigen vermogen komt niet boven een bepaald bedrag uit.
Onder eigen vermogen valt niet alleen spaargeld, maar bijvoorbeeld ook een auto. Voor mensen die een gezamenlijke huishouding voeren en voor alleenstaande ouders is het maximumbedrag aan eigen vermogen per 1 januari 2013 € 11.590 (van 1 juli 2012 tot 1 januari 2013 was dit € 11.370). Voor alleenstaanden is het maximumbedrag € 5.795 (van 1 juli 2012 tot 1 januari 2013 was dit € 5.685). Wat u meer heeft dan dit bedrag, moet u eerst opmaken.
Bron: http://www.rijksoverheid.nl/documen...woorden/wanneer-heb-ik-recht-op-bijstand.html

Wacht even, dus je auto mag niet meer waard zijn dan €5795? :roflol:

Hoe komt het dan dat Corleone al bijna €25.000,- gespaard heeft aan overheidsgeld?

Van de 7 tentamens weet ik nu al gewoon zeker dat ik er 4 voldoende van ga maken. Srsly heb nog nooit zo lang gestudeerd voor iets dergelijks. Feel good als je hoger als een 7 haalt. Dat gevoel kende ik niet. Een lichtelijke vreugde die overgaat in blijdschap.

Zit in cafe op de wallen en het nummer dat ericr in zn sig heeft staan staat op. Yes nolife.

Het ultieme "Alpha" spiermassa supplement bevat:

Hesperdine - in recent wetenschappelijk onderzoek stimuleert Hesperdine de vorming van nieuw spierweefsel. Hersperdine is een plantaardige verbinding, natuurlijk voorkomend in citrusachtigen. Hesperdine stimuleert de ontwikkeling en het herstel van spierweefsel. Het dwingt stamcellen als het ware om zich te ontwikkelen tot een spiercel en het versnelt herstel van beschadigd spierweefsel. Alpha Muscle bevat de ideale dosering Hesperdine van 360mg.

Testofen™ - Alpha muscle bevat het gepatenteerde Testofen™, waarvan klinisch is aangetoond dat het vrij testosteron verhoogt met 98%. Alleen vrij testosteron is spiermassa opbouwend. Precies de hoeveelheid Testofen™ in Alpha Muscle verdubbeld bijna de hoeveelheid vrij testosteron in je lichaam. Het grootste gedeelte aan testosteron in je lichaam is gebonden aan een eiwitverbinding genaamd SHBG. Testosteron gebonden aan SHGB is niet effectief benutbaar voor spiergroei. Alleen vrij testosteron kan de voordelen geven die aan testosteron worden toegeschreven:
-Vergroten van de spiermassa
-Versterken van het libido
-Verhogen van lichaamsenergie

Het ultieme "Alpha" spiermassa supplement bevat:

Hesperdine - in recent wetenschappelijk onderzoek stimuleert Hesperdine de vorming van nieuw spierweefsel. Hersperdine is een plantaardige verbinding, natuurlijk voorkomend in citrusachtigen. Hesperdine stimuleert de ontwikkeling en het herstel van spierweefsel. Het dwingt stamcellen als het ware om zich te ontwikkelen tot een spiercel en het versnelt herstel van beschadigd spierweefsel. Alpha Muscle bevat de ideale dosering Hesperdine van 360mg.

Testofen™ - Alpha muscle bevat het gepatenteerde Testofen™, waarvan klinisch is aangetoond dat het vrij testosteron verhoogt met 98%. Alleen vrij testosteron is spiermassa opbouwend. Precies de hoeveelheid Testofen™ in Alpha Muscle verdubbeld bijna de hoeveelheid vrij testosteron in je lichaam. Het grootste gedeelte aan testosteron in je lichaam is gebonden aan een eiwitverbinding genaamd SHBG. Testosteron gebonden aan SHGB is niet effectief benutbaar voor spiergroei. Alleen vrij testosteron kan de voordelen geven die aan testosteron worden toegeschreven:
-Vergroten van de spiermassa
-Versterken van het libido
-Verhogen van lichaamsenergie

Geweldig verkoopspraatje weer :rolleyes:

Terug
Naar boven