Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die rechten studeert op HBO of heeft gestudeerd?
Voor- en nadelen, wat moet ik ervan verwachten
Bijna een jaar gedaan, maar bleek niet mijn ding te zijn. Je moet er echt lol in hebben om urenlang met je neus in een wetboek of in een jurisprudentie databank te zoeken. Was niks voor mij. De stof is super saai.
Voordelen: hete chicksIemand die rechten studeert op HBO of heeft gestudeerd?
Voor- en nadelen, wat moet ik ervan verwachten
Dat is dan 5kg+2.5kg per kant......Is this real life??*lol* ... gevalletje incompetente spotter.. Ligt er iemand te banken, zit de spotter niet op te letten, of weet niet wat hij moet doen. Dus in plaats van het gewicht omhoog te helpen of de safeties in te trekken ging het gewicht langzaam maar zeer zeker naar de borst van de noodlijdende banker... met een lichte paniek bij de banker EN de spotter.
NB: De banker was bezig met iets van 35 kilo (inclusief stang), dus ik maakte me geen haast om er heen te spurten om hem te ontzetten.

*lol* ... gevalletje incompetente spotter.. Ligt er iemand te banken, zit de spotter niet op te letten, of weet niet wat hij moet doen. Dus in plaats van het gewicht omhoog te helpen of de safeties in te trekken ging het gewicht langzaam maar zeer zeker naar de borst van de noodlijdende banker... met een lichte paniek bij de banker EN de spotter.
NB: De banker was bezig met iets van 35 kilo (inclusief stang), dus ik maakte me geen haast om er heen te spurten om hem te ontzetten.

praktijk auto rijbewjis gehaald![]()
mag vanaf nu dus alleen op de baan![]()
![]()
![]()
![]()
Thuis, waar mijn bed slaapt.