MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bankhangen met een karbonade op mijn schoot

Gedaan met examens en net een abo gaan halen in een nieuwe gym.
Weg uit de universiteitsfitness zonder vrije gewichten, nu maar wat meer betalen maar ook tenminste harder kunnen trainen.

Lag zelfs een chinning riem, powerbelt en een abb wheel.
Ben misschien snel tevreden na zolang in 'n k*tgym te hebben gezeten, maar zie het alleszins goed zitten :D

goed man,

hoe heb je DL platform gemaakt ?

Ja best wel trots nu!

Naja niet echt een platform, maar heb rubberen matten als onder laag. Dan heb ik nog 2 rubberen tegels van 3 cm dik en waar je op staat een plaat van MDF. Dempt echt ziek goed!

Zijn trouwens die vloermatten van fitness seller + die nieuwe rubber tegels. ;)

Tut-avond! Cremetjes... Maskertjes.. Nagellakjes.. Love it:cool:

Na een lange schooldag + werk toch een super lekkere training gehad :)

Ja best wel trots nu!

Naja niet echt een platform, maar heb rubberen matten als onder laag. Dan heb ik nog 2 rubberen tegels van 3 cm dik en waar je op staat een plaat van MDF. Dempt echt ziek goed!

Zijn trouwens die vloermatten van fitness seller + die nieuwe rubber tegels. ;)

Ik zie het! De oude matten heb ik ook, die nieuwe rubberen tegels zien er mooi uit en redelijk cheap.

Ik zie het! De oude matten heb ik ook, die nieuwe rubberen tegels zien er mooi uit en redelijk cheap.

Die oude matten zijn precies hetzelfde als de nieuwere dacht ik, enige verschil is dat ipv kleurspikkels nu grijs is. Die tegels zijn idd mooi, cheap en dempt echt ziek goed. Onderkant zitten ook lege vlakjes onder om en om. Platform is duur, en dit werkt net zo goed. :)

Ben gevraagd om subteam leider te worden, heb ze afgewezen omdat ik al opzoek ben naar een andere werkgever. Maar wel lief dat ze het vragen :)

iemand hier leidinggevende/directeur van een bedrijf ? moet 10 vragen stellen mbt arbo en kan geen bedrijf vinden die me terugmailt..

is opdracht van school en moet morgen af

Net een goede benentraining gehad, zelfs nog een pr gezet met squatten. Had vantevoren het idee dat het niks zou worden ivm een kater, maar dat bleek dus reuze mee te vallen. Netjess

:roflol: het toilet op school laten verstroppen met mijn perfect gedraaide drol!

Terug
Naar boven