budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tut-avond! Cremetjes... Maskertjes.. Nagellakjes.. Love it![]()

Ja best wel trots nu!
Naja niet echt een platform, maar heb rubberen matten als onder laag. Dan heb ik nog 2 rubberen tegels van 3 cm dik en waar je op staat een plaat van MDF. Dempt echt ziek goed!
Zijn trouwens die vloermatten van fitness seller + die nieuwe rubber tegels.![]()
verkeerde forum sis
Graag verwijs ik je door naar het juiste forum: http://forum.girlscene.nl/forum/
Gelieve dit soort onzin in het vervolg daar te dumpen.
Bij voorbaat dank,
Vuil onder de nagels, ieuwyBlijf ook vrouwtje.... Maar dat soort forums gaan me net ff te ver... Die begin al te janken als er een vuiltje onder de nagels zit... Nee dank je
Ik zie het! De oude matten heb ik ook, die nieuwe rubberen tegels zien er mooi uit en redelijk cheap.

Enkel dokters, psychologen en pro bb'ers hier, srryiemand hier leidinggevende/directeur van een bedrijf ? moet 10 vragen stellen mbt arbo en kan geen bedrijf vinden die me terugmailt..
is opdracht van school en moet morgen af

iemand hier leidinggevende/directeur van een bedrijf ? moet 10 vragen stellen mbt arbo en kan geen bedrijf vinden die me terugmailt..
is opdracht van school en moet morgen af