AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jongen die me zusje peste ff aangesproken. Nog nooit iemand zo bang gezien hahah

goed begin van het jaar, sinds begin december anderhalf kg aangekomen en incline bench omhoog gegaan met 7,5 kg :D

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 20:51 ----------

Jongen die me zusje peste ff aangesproken. Nog nooit iemand zo bang gezien hahah

kan je ff vertellen wat je ongeveer zei en hoe hij reageerde? was hier erg benieuwd naar ^^

nou begrijp niet dat me zusje zo bang voor hem was. hij ging om met drugsdealertjes en weet ik veel wat nog meer.

maarja vanmorgen zag ik hem en toen ben ik met 2 maten er heen gelopen omdat ze met ongeveer 30/35 op die kar stonden. ben ik naar hem toe gelopen en heb ik gezegd dat ie me zusje peste en dat hij 2 keuzes had. of stoppen met pesten of ik ging het nu even met hem regelen.

toen kroop ie helemaal in elkaar en zei dat ie het nooit bedoeld had als pesten en dat ie wel is wat doms zei maar hij het niet weer zou doen.

toen heb ik hem gezegd dat hij best is een keer iets doms mag zeggen maar dat dat constant treiteren nu afgelopen was. Toen zei ie van ja is goed gebeurd niet weer. En toen ben ik weggelopen.

direkt 1 van me maten zo : sla em 1 voor zen kop haha. toen had je zen gezicht moeten zien. Maar ben niet zo als ik hem gewaarschuwd heb en hij zegt van ja ik doe het niet weer. Dan is het goed.

Heb drank op dus praat nogal veel nu haha

Na een heeeele lange tijd klussen aan mijn homegym ipv trainen, vanavond mijn eerste setje gebankdrukt in mijn gloednieuwe power cage :D

Na een heeeele lange tijd klussen aan mijn homegym ipv trainen, vanavond mijn eerste setje gebankdrukt in mijn gloednieuwe power cage :D

lijkt me heerlijk zo'n cage in de schuur te hebben.
lekker je eigen muziek keihard draaien en zoveel herrie maken als je wil :D

Juist! En oa niet meer dit:
Hoeveel setjes moet je nog?
Is dat bankje vrij?
:D

Dik jelly op homegyms ja.. Maar toch.. Tijd voor de pomperitus nu.

Het heeft GESNEEUWD !!! (het kleine jochie in me wordt nog steeds altijd blij als ik het gordijn open doe en ik zie sneeuw liggen)

sneeuw :)

Laatst bewerkt:
WD40, niets ruikt beter

Het heeft GESNEEUWD !!! (het kleine jochie in me wordt nog steeds altijd blij als ik het gordijn open doe en ik zie sneeuw liggen)

Joa, echt zalig zo'n gordijn open doen en dan dat zalige, rustgevende, vreugdige uitzicht.:)

Maar ik ben nog een beetje een klein kind, fysiek gezien dan toch.

Leuke vakantie gehad in boedapest! Echt wel de moeite waard :)
Wel opvallend was het grootte aantal sup stores daar

Terug
Naar boven