Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik ben niet echt een lieverdje met vrouwen.

Daar kan ik dan weer wél om lachen :D
klinkt herkenbaar althans tussen de lakens,... is die mannelijke oerdrang die los komt dan he hahahah :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 01:12 ----------

white knight much?:eyes: vrouwen zijn geen uberkwetsbare wezens die constant beschermt moeten worden, je kan gerust ook wat meer scherpe comments hun richting uitsturen zonder dat heel hun mentale toestand naar de zak gaat hoor:)
Vind het zelfs wat denigrerend als je denkt dat zij hier niet mee om zouden kunnen gaan terwijl je als mannen onder elkaar de grootste vulgariteiten elkaars richting in mag sturen;) (hoewel jij me het type lijkt dat van dat laatste ook een probleem zou maken)

Jij kan en mag zeggen en denken wat je wilt Angelus,.. ga daar na deze post dan ook niet meer op in ;)
Have a nice life ;)

Laatst bewerkt:
Jij kan en mag zeggen en denken wat je wilt Angelus,.. ga daar na deze post dan ook niet meer op in ;)
Have a nice life ;)
zou ook maar raar zijn als je dat wel deed, aangezien dit wel een mening was, duidelijk te zien aan het vetgedrukte:

white knight much?:eyes: vrouwen zijn geen uberkwetsbare wezens die constant beschermt moeten worden, je kan gerust ook wat meer scherpe comments hun richting uitsturen zonder dat heel hun mentale toestand naar de zak gaat hoor:)
Vind het zelfs wat denigrerend als je denkt dat zij hier niet mee om zouden kunnen gaan terwijl je als mannen onder elkaar de grootste vulgariteiten elkaars richting in mag sturen;) (hoewel jij me het type lijkt dat van dat laatste ook een probleem zou maken)

:kiss:

Die Angelus toch ^^

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou ook maar raar zijn als je dat wel deed, aangezien dit wel een mening was, duidelijk te zien aan het vetgedrukte:

:kiss:

xwaNA.gif

Brinta, rug + biceps day, zonnebankje, date met chick... Life's good mennnnggg

Sample no explode 2.0, borst-biceps dagje, morgen zonnebank, vanavond date

hnng

Geen carnaval voor mij :)

1e carnavalsavond overleefd... De kater is niet dramatisch dus dalijk lekker trainen :)

Vandaag werd er hier bij Basic Fit een bankdrukwedstrijd(je) georganiseerd. Ik kwam eigenlijk alleen kijken (niet mijn vaste gym), maar er werd aan mij gevraagd of ik mee wilde doen. Had gister eigenlijk al UB getraind, maar toch maar meegedaan. Ging allemaal volgens de officiële powerlifting regels en ook ervaren (oud) powerlifters in de jury en als spotters. Ik heb nooit eerder aan zoiets meegedaan en strikt volgens die regels gedrukt. Wist dus ook niet goed wat ik als startgewicht moest kiezen. Gok genomen en op safe gespeeld met 110kg, daarna 115kg en 120kg. Niet gewonnen in mijn klasse, 3e lift was afgekeurd vanwege kont van de bank.. Maar wel een leuke ervaring :)

Tatjana nog gezien? :o

:roflol:

Wat denk je zelf, die traint waarschijnlijk alleen maar onder de lakens :D

Eergisteren voor het eerst in iets van een jaar weer leg press kunnen doen. (permanente blessure aan m'n linkerknie dus ik kan m'n benen niet zwaar trainen, en dat had ik toen wel gedaan, dus ik had m'n knie aardig geforceerd waardoor ik echt een jaar zoveel last ervan heb gehad dat ik geen leg press kon doen (om over squat nog maar te zwijgen)). Massive spierpijn in m'n reet nu maar man, wat ben ik er blij mee. Voor benen (of iig de oefeningen waarbij ik m'n knieën moet gebruiken (dus pretty much alles op kuiten na)) maar de rest van m'n leven laag in gewicht en hoog in reps blijven, niet geweldig maar wel een stuk beter dan ze helemaal niet trainen (superdude alert anders :')).

mooi filmpje

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 17:26 ----------

office2010 aan de praat gekregen op linux (eindelijk)
bye bye windows!

Gisteren meidje op de WC, nu stalkt ze me :o

Ik heb al gezegd dat ze moest opfl*kkeren doet ze niet, akward as phuck.

Terug
Naar boven