Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

M'n gehaktmolen is aangekomen :D let them chicken burgers come!

Heb je progressie fotos van je aquarium? Lijkt me wel leuk om te zien hoe begin eruit zag en hoe je het steeds verder hebt ontwikkeld

ik zal vanavond eens foto maken. heb niet mega veel foto's maar wel van heel in het begin en van nu dan

Oke wil je me aub 1 ding goed uitleggen dan?

Ik heb de foto's gezien op GoOgLe maar hoe kan een steen leven en hoe zie je dat een steen leeft?

sorry beetje lui:o dus een kopietje

Elk stuk levend steen is een regelrechte microkosmos. Als een dergelijke steen in een aquarium wordt gebracht zonder grazende vissen dan kunnen er al snel vele verschillende organismen worden geobserveerd die zich ontwikkelen. Dat kunnen bv koralen zijn, zakppen of prachtige sieralgen, en niemand weet van tevoren, wat er zal groeien. Een stuk levend steen uit het koraalrif is daarom een regelrecht „marien verrassingspakket“. Het is belangrijk, dat het gesteente bij de speciaalzaak al een paar weken in gezond zeewater werd bewaard, zodat u er zeker van kunt zijn dat er geen afstervende organismen op aanwezig zijn, zoals sponzen. Kies mooi gevormde, poreuze stukken uit.
Goede rifsteen ziet er niet grijs en "dood" uit, maar is overgroeid met allerlei verschillende organismen, bijv. roze kalkroodalgen, groene of rode macroalgen, kokerwormen of kleine koralen. Plaats de stenen altijd met de begroeide kant naar boven in het aquarium.

sorry beetje lui:o dus een kopietje

Elk stuk levend steen is een regelrechte microkosmos. Als een dergelijke steen in een aquarium wordt gebracht zonder grazende vissen dan kunnen er al snel vele verschillende organismen worden geobserveerd die zich ontwikkelen. Dat kunnen bv koralen zijn, zakppen of prachtige sieralgen, en niemand weet van tevoren, wat er zal groeien. Een stuk levend steen uit het koraalrif is daarom een regelrecht „marien verrassingspakket“. Het is belangrijk, dat het gesteente bij de speciaalzaak al een paar weken in gezond zeewater werd bewaard, zodat u er zeker van kunt zijn dat er geen afstervende organismen op aanwezig zijn, zoals sponzen. Kies mooi gevormde, poreuze stukken uit.
Goede rifsteen ziet er niet grijs en "dood" uit, maar is overgroeid met allerlei verschillende organismen, bijv. roze kalkroodalgen, groene of rode macroalgen, kokerwormen of kleine koralen. Plaats de stenen altijd met de begroeide kant naar boven in het aquarium.

Rocked my workd.....

Daar gaat de fundamentele basis van mijn kennis :sad:

En ik altijd maar denken dat stenen geen leven hadden... What a fool ive been

Allright, vriendin die thuiskomt met een gewonnen tablet :D

kater begint eindelijk weg te trekken

[Link niet meer beschikbaar]

Geestelijk gehandicapte meid in een rolstoel die gewoon rustig aan het trainen is met haar begeleider.

Edit: Nu ik denk aan die luie fl**kers die klagen over een pijntje.. Ik weet niet of het me dag nu verpest.

Terug
Naar boven