MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

MissNuke;7446383 Dat moet je lekker voor zoetwater gaan want bij zout heb je toch echt [B zei:
levendsteen[/B] nodig
heeft te maken met de bacteriën die erin zitten
Deze zorgen ervoor dat afval stoffen zoals nitriet en ammoniak omgezet worden naar nitraat wat minder schadelijk is.
Ook zorgen de stenen ervoor dat de bacteriën zich goed kunnen hechten.
Vaak zeggen 1 kilo per liter dus net hoe groot je gaat dus.

Wait wut? Levend steen? :roflol: am i just high or?

OT: halfuur sauna en massage doen wonderen voor een kapotte rug :D

neehoor niet high... schuiven rustig aan door de bak tot ze hun plekje hebben gevonden :)

18709824.jpg

Aquarium is enkel een stuk decoratie. In het begin interessant, later let je er niet meer op. Enkel kopen als je veel geld te veel hebt. Zo veel betere dingen om je geld in te steken.

Aquarium is enkel een stuk decoratie. In het begin interessant, later let je er niet meer op. Enkel kopen als je veel geld te veel hebt. Zo veel betere dingen om je geld in te steken.

En als je tijd te veel hebt. Zou niets voor mij zijn ie geval.

Aquarium is enkel een stuk decoratie. In het begin interessant,

niet altijd bro,als je visser bent is een aquarium zeer interesant/leuk. (srs)
vriend van me heeft ook zo'n bak met cycliden enzo, zitten ook 2 kreeften in, king-sice stenen etc.

Echt heel veel werk heeft hij er niet mee, zitten grote pompen in enzo (ik ken d'r ook niet teveel van)
maar hij zegt dat het allemaal wel mee valt als het eenmaal opgestart is. :)

ik zou het wel willen, maar heb nog liever een terrarium.

Ik heb liever een harem.

Geen kater :)

Rijstkoker is eindelijk binnen gekomen! Net op tijd want mijn volgende maaltijd komt er aan (50gr rijst :sad:)
Ben benieuwd of dat ding handig is!

ze wandelen niet:D leeft wel. Dat ik in opstartfase zat van mijn zeeaqua heb ik mijn ogen uit gekeken wat er allemaal met dat steen gebeurde:)

Heb je progressie fotos van je aquarium? Lijkt me wel leuk om te zien hoe begin eruit zag en hoe je het steeds verder hebt ontwikkeld

ze wandelen niet:D leeft wel. Dat ik in opstartfase zat van mijn zeeaqua heb ik mijn ogen uit gekeken wat er allemaal met dat steen gebeurde:)

Oke wil je me aub 1 ding goed uitleggen dan?

Ik heb de foto's gezien op GoOgLe maar hoe kan een steen leven en hoe zie je dat een steen leeft?

Terug
Naar boven