- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat soort dingen kunnen je kijk op jezelf ontzettend veranderen. Ik ga graag naar landen waar veel armoede is, al is het alleen maar om mezelf op de vingers te kunnen tikken dat ik af en toe gewoon een oud zeikwijf kan zijn.Geestelijk gehandicapte meid in een rolstoel die gewoon rustig aan het trainen is met haar begeleider.
Edit: Nu ik denk aan die luie fl**kers die klagen over een pijntje.. Ik weet niet of het me dag nu verpest.
moet thuis eens gaan kijken (ja ik zit nog op het werk)-3 geen ideemoet thuis eens gaan kijken (ja ik zit nog op het werk)
hmm -3 is wel wat warm voor een vriezer, beter controlleer je ff, mijne is -16/-20 meestal

Waar the **** gaat dit over man?
Maar ff srs, bedoel je de grote vriezer? Of die kleine die in mn koelkast zit?
hij bedoeld wat ik heb gedaan 

De details zullen we jullie besparen, maar weet dat Sayer voor een tijd niet comfortabel kan zitten
No homo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Arnodsi, als je zoiets zegt dan helpt no homo niet meer hoor![]()
De details zullen we jullie besparen, maar weet dat Sayer voor een tijd niet comfortabel kan zitten
No hetero

Toch maar eens ff het einde van carnaval mee gaan maken...