XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wipe_away_your_drama_queen_tears.gif
:roflol:

Buurvrouw probeerde me naar binnen te lokken met de vraag of ik een lekker dropje wilde.

Trapte daar niet in en heb haar dus gewoon buiten geprobeerd te bezwangeren

Wat is er eigenlijk echt aan de hand tussen jullie? ???

Te veel narigheid gebeurd tussen ons, ongeveer 5 jaar geleden gewoon gezegd dat we geen contact meer met hun wilden als familie zijnde. De hele straat ziet ze overigens liever gaan dan komen.

1.9kg whey perfection voor 15€ gekocht :D

2 daagjes vrij wohooo.

Bovenbuurvrouw die loopt mee te krijsen met een of andere lovesong die ze al 4x heeft afgespeeld :roflol:

Ik ga dus vandaag naar het kruitvat en zie meteen als ik binnen ga 3 bakken staan met koopjes. Sta daar zo'n 10 minuten alles te bekijken en besluit uiteindelijk maar om een tube tandpasta van 1€ en een deodorant van 2€ mee te doen. Kom ik aan de kassa, ja zegt die kassierster, je hebt nog recht op een gratis fles shampoo.. Haalt ze daar een fles shampoo tevoorschijn van 250-300 ml, garnier anti-haaruitval met caffeïne extract enz.. :eek::eek: Kruitvat:heart:

Laatst bewerkt:
Ik ga dus vandaag naar het kruitvat en zie meteen als ik binnen ga 3 bakken staan met koopjes. Sta daar zo'n 10 minuten alles te bekijken en besluit uiteindelijk maar om een tube tandpasta van 1€ en een deodorant van 2€ mee te doen. Kom ik aan de kassa, ja zegt die kassierster, je hebt nog recht op een gratis fles shampoo.. Haalt ze daar een fles shampoo tevoorschijn van 250-300 ml, garnier anti-haaruitval met caffeïne extract enz.. :eek::eek: Kruitvat:heart:

Je bent toch geen wijf:roflol:

:o

Terug
Naar boven