Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
oh mag je dan nog een maand w8ten voor een sparaak bij de endo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh mag je dan nog een maand w8ten voor een sparaak bij de endo

Hoezo laag? Zitten toch binnen de waardesIk snap echt niet hoe jouw test levels zo laag zijn, je waarde was 14 toch? En dat terwijl je een redelijk goed fyziek hebt, ben benieuwd naar de verklaring.
Buurvrouw probeerde me naar binnen te lokken met de vraag of ik een lekker dropje wilde.
Trapte daar niet in en heb haar dus gewoon buiten geprobeerd te bezwangeren

Wat is er eigenlijk echt aan de hand tussen jullie?![]()
Te veel narigheid gebeurd tussen ons, ongeveer 5 jaar geleden gewoon gezegd dat we geen contact meer met hun wilden als familie zijnde. De hele straat ziet ze overigens liever gaan dan komen.
?Eindelijk 2x GTX680 verkocht , Jezus dacht dat ik ze nooit kwijt zou raken...
Pinda nog steeds geen GPU voor je ik denk dat deze kaarten wat duurzijn voor wat jij ze wou gebruiken
![]()
Valt nét buiten mijn budget inderdaadBovenbuurvrouw die loopt mee te krijsen met een of andere lovesong die ze al 4x heeft afgespeeld![]()
Bovenbuurvrouw die loopt mee te krijsen met een of andere lovesong die ze al 4x heeft afgespeeld![]()
en dat maakt jou dag goed?![]()
ot: vrijstelling gekregen voor marketing. Helllll jes

Kruitvat
Ik ga dus vandaag naar het kruitvat en zie meteen als ik binnen ga 3 bakken staan met koopjes. Sta daar zo'n 10 minuten alles te bekijken en besluit uiteindelijk maar om een tube tandpasta van 1€ en een deodorant van 2€ mee te doen. Kom ik aan de kassa, ja zegt die kassierster, je hebt nog recht op een gratis fles shampoo.. Haalt ze daar een fles shampoo tevoorschijn van 250-300 ml, garnier anti-haaruitval met caffeïne extract enz..Kruitvat
![]()

Ik ga dus vandaag naar het kruitvat en zie meteen als ik binnen ga 3 bakken staan met koopjes. Sta daar zo'n 10 minuten alles te bekijken en besluit uiteindelijk maar om een tube tandpasta van 1€ en een deodorant van 2€ mee te doen. Kom ik aan de kassa, ja zegt die kassierster, je hebt nog recht op een gratis fles shampoo.. Haalt ze daar een fles shampoo tevoorschijn van 250-300 ml, garnier anti-haaruitval met caffeïne extract enz..Kruitvat
![]()

Hij moest zn geslachtsverandering even bewijzen.is bij b&f toch ook zo, als je al een x aantal bestellingen hebt gedaan krijg je toegang tot het roid menu.
Wat iz problem?