XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Favo IJssalon is weer open :D

Het is wel shampoo voor mannen... En ik kijk graag naar alles in het kruidvat. Zou daar echt uren aan een stuk alles kunnen staan bekijken.

:fluit:

Dafuq man:roflol: Kruidvat is sowieso een vrouwen winkel, als ik een keer iets voor mijn moeder/zus moet halen, ben ik er binnen 3 min weer weg.. Wel nadat ik een handje pepermuntjes uit het bakje heb gejat:o

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 17:21 ----------

V 26j 1m77 87kg 22%

:roflol: Hij moest zn geslachtsverandering even bewijzen.

Zou me niks verbazen eigenlijk:roflol:

Stage blijkt beter te gaan dan gedacht, en de stress is weg.

Ik ga dus vandaag naar het kruitvat en zie meteen als ik binnen ga 3 bakken staan met koopjes. Sta daar zo'n 10 minuten alles te bekijken en besluit uiteindelijk maar om een tube tandpasta van 1€ en een deodorant van 2€ mee te doen. Kom ik aan de kassa, ja zegt die kassierster, je hebt nog recht op een gratis fles shampoo.. Haalt ze daar een fles shampoo tevoorschijn van 250-300 ml, garnier anti-haaruitval met caffeïne extract enz.. :eek::eek: Kruitvat:heart:
Kijk maar uit, volgens een reclame met een échte dokter erin is shampoo met cafeïne doping voor het haar, waar ze tevens voor veel opschudding hebben mee gezorgd.

Ik haal altijd ontwormingstabletten bij de Kruitvat.

:roflol::roflol: er verscheen een foto op facebook en een ouwe kerel had dit gepost:
Die mens mag met zijn 'afgetrainde' lichaam eens naast mij komen staan op z'n 47ste zonder pillen en dergelijke. we zullen dan wel eens vergelijken ... ;)

Haters gonna hate ...

foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol: er verscheen een foto op facebook en een ouwe kerel had dit gepost:
Die mens mag met zijn 'afgetrainde' lichaam eens naast mij komen staan op z'n 47ste zonder pillen en dergelijke. we zullen dan wel eens vergelijken ... ;)

Haters gonna hate ...

foto:
I know that feel, als mensen al vragen of ik eiwitshakes gebruik dan zeg ik niks en loop ik weg (srs) 3x gedaan laat staan over AAS

Haters gonna hate ...

foto:
Dikke snuiter (circa 120 kg schat ik zo) met grotere borsten dan menig vrouw zei ooit tegen me dat ik ongezond bezig was met al dat trainen, ik zou niet meer kunnen lopen als ik zijn leeftijd zou bereiken :rolleyes:

I know that feel, als mensen al vragen of ik eiwitshakes gebruik dan zeg ik niks en loop ik weg (srs) 3x gedaan laat staan over AAS
Herkenbaar, ik heb al vaak nee gezegd gewoon om een discussie te vermeiden

Dikke snuiter (circa 120 kg schat ik zo) met grotere borsten dan menig vrouw zei ooit tegen me dat ik ongezond bezig was met al dat trainen, ik zou niet meer kunnen lopen als ik zijn leeftijd zou bereiken :rolleyes:
Denk dat iedereen hier dat verhaal al heeft gehoord dat als je stopt met trainen alles gaat hangen en je vet wordt
Haters gonna hate

Denk dat iedereen hier dat verhaal al heeft gehoord dat als je stopt met trainen alles gaat hangen en je vet wordt
Haters gonna hate

Yep, alles gaat hangen.. Zoals bij Erica Terpstra..:o

110 eurotjes gewonnen op een kastje, altijd lekker

Haters gonna hate
Wat ik vaak nu zeg (srs) dat ik test en deca gebruik altijd nadat ik dat zeg waren ze stil bij de eiwitdiscussie ging het steeds verder totdat ik pissed of werd

Terug
Naar boven