XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat zei laatst iemand tegen mij xD Wie weet er paar goede argumentne hier tegen?
Hoe komt het dan dat bij jou alles al hangt?

If_you_know_what_I_mean..png

Dat zei laatst iemand tegen mij xD Wie weet er paar goede argumentne hier tegen?
Ik zou er zelf geen argumenten tegenin brengen want ze zijn toch anti, dus ik zou iets zeggen in de trend van "oh jij zal daar vast veel vanaf weten ja", als in, je weet niks dus hou gewoon je smoel.

Het is gwn jaloezie als je bijvoorbeeld AAS gebruikt en ****ing shredded er uit ziet, pure jaloezie sinds wanneer boeit het onbekenden als je ongezond doet?

goed dan dat ik pas stop wanneer ik oud en versleten ben en mijn derde been niet meer werkt. Het maakt dus niet uit dat het gaat hangen, want ik kan toch geen bishes meer nken.
Brb, ****ing your girlfriend

Het is gwn jaloezie als je bijvoorbeeld AAS gebruikt en ****ing shredded er uit ziet, pure jaloezie sinds wanneer boeit het onbekenden als je ongezond doet?

+1 als je drinkt geeft ook niemand er iets om..is gwn jaloezie, omdat die mensen verbitterd zijn omdat ze een te zwak karakter hebben en geen doorzettingsvermogen

+1 als je drinkt geeft ook niemand er iets om..is gwn jaloezie, omdat die mensen verbitterd zijn omdat ze een te zwak karakter hebben en geen doorzettingsvermogen
Gebruik liever gear dan als een kettingroker te leven , vandaag is me opgevallen hoeveel mensen wel niet roken echt 3/5 rookt. Ik walg ervan vooral als ze voor je lopen en al dat rook naar je toe komt

Slaperig naar beneden komen en twee pups die dan blij willen spelen:)

Herkenbaar, ik heb al vaak nee gezegd gewoon om een discussie te vermeiden

Denk dat iedereen hier dat verhaal al heeft gehoord dat als je stopt met trainen alles gaat hangen en je vet wordt
Haters gonna hate

ik zeg altijd dat tegen de tijd dat ik stop met trainen alles bij iedereen al hangt dus dan maakt het toch niet meer uit.... srs.... waarom zou je stoppen met trainen :o tenzij om medische redenen. Mensen snappen gwn niet dat BB een levensstijl is en niet een of andere sport die je een paar jaartjes doet

Nieuwslezer op Rtl 4 probeert interessant te doen: ''YOLO, You Only Live Twice'' :roflol:

epic e-pen0r gainz. 8x karma vandaag:hedbang:

lokale eetwedstrijd (onder kennissen) gewonnen met 3 pizza van dr oetker en 8 sneden brood(3 met mosselsalade, 1 met zalm).

Not even a challenge, nummer 2 kreeg amper de pizzas op nummer 3 gaf er na 2 de brui aan toen hij zag dat ik al zowat voorbij de 3de was :roflol:

Zijn er trouwens officiele eetwedstrijden in België?

Laatst bewerkt:
Aansluitend op wat je dag verpest heeft: breuk in schouderkop en dus niets chronisch / zwakke schouders.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 20:09 ----------

lokale eetwedstrijd (onder kennissen) gewonnen met 3 pizza van dr oetker en 8 sneden brood(3 met mosselsalade, 1 met zalm).

Not even a challenge, nummer 2 kreeg amper de pizzas op nummer 3 gaf er na 2 de brui aan toen hij zag dat ik al zowat voorbij de 3de was :roflol:

Zijn er trouwens officiele eetwedstrijden in België?

Varken

Terug
Naar boven