XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Als je uiteindelijk de deurwaarder op je dak wilt hebben wel ja. Alles wat je buiten de EU invoert moet je belasting over betalen, uitzonderingen daargelaten. Versturen ze het via fedex of usps, dan ben je zeker de lul.

je mag bezwaar tegen maken, als word afgewezen moet je wel betalen. Vaak hoor je er niks meer van nadat je bezwaart heb ingedient. Vooral inklaringskosten zijn makkelijk, gewoon fotos maken en aantonen dat pakket niet eerder is opengemaakt.

je mag bezwaar tegen maken, als word afgewezen moet je wel betalen. Vaak hoor je er niks meer van nadat je bezwaart heb ingedient. Vooral inklaringskosten zijn makkelijk, gewoon fotos maken en aantonen dat pakket niet eerder is opengemaakt.

fotos maken dat het niet is opengemaakt? explain. Waarom zou dat helpen?

Ok interessant dat wist ik niet.

tuurlijk, onze buddie Sky is een ambitieuze E-BTWonderduiker, die de kneepjes v/h vak ondertussen wel kent.

Gaat vooral om inklaringskosten, btw wil niet :roflol: maar aangezien je als 1 bedrag aan postbode moet betalen, betaal je in 1ste instantie niks omdat je tegen deel bezwaar aanmaakt, als je daarna niks hoort van ze, dan weet ik ook niet waaraan ik de btw moet overmaken

See, told ya.

we got a badass over here. :cool:

Een lekkere chest training! :D

+1. Morgen leg-day! Favo spiergroep.

3x in de week low-mid-high aan het sq sinds 2013 en mijn legs gaan er goed op

3x in de week low-mid-high aan het sq sinds 2013 en mijn legs gaan er goed op

Dat zal het wel zijn dan, mijn benen werken niet echt mee.. kuiten 40cm bovenbenen nog geen 60cm terwijl ik wel tot voor kort hard heb gesquat/deadlift en altijd goed heb gegeten :(

Dat zal het wel zijn dan, mijn benen werken niet echt mee.. kuiten 40cm bovenbenen nog geen 60cm terwijl ik wel tot voor kort hard heb gesquat/deadlift en altijd goed heb gegeten :(

Geduld is een schone zaak.

En je hebt aan 80kg bw ook niet zomaar 70+ cm legs he

Geduld is een schone zaak.

En je hebt aan 80kg bw ook niet zomaar 70+ cm legs he

Dat klopt wel maar het is wel erg demotiverend als je veel moeite in benentrainingen steek en je krachtstats staan nagenoeg stil.. week na week. Als het wel goedging zou ik misschien wel pl richting op zijn gegaan want 100kg squatten gaf wel een enorme kick :) Maarja..

De gay krant is ter ziele.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Broeken die te strak zitten :D
Ook een beetje omdat ik op dieet moet, maar **** dat. Dat wil ik vandaag niet zien

Terug
Naar boven