MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

voor mijn gevoel wel, naja iets van 1 banaan, 1 bord avondeten, 5eieren.

vandaag maar begonnen met 7 wentelteefjes. straks magnums en weet ik veel ophalen.

zweet me ook de t*ring snachts zonder koorts.

Op die manier ben je straks wel fat as ****... doe nou maar gewoon rustig aan.

Zojuist een paar heeeele mooie billen gespot.
Dat maakt mijn dag zeker goed.

voor mijn gevoel wel, naja iets van 1 banaan, 1 bord avondeten, 5eieren.

vandaag maar begonnen met 7 wentelteefjes. straks magnums en weet ik veel ophalen.

zweet me ook de t*ring snachts zonder koorts.

Vorige week ook ziek geweest en al ff licht in de cut qua voeding. Weinig zuivel, minder zout enzo. Ben nu ook door dat gedoe 5-6kg afgevallen. Grotendeels gewoon vocht en wat vet en mijn buikomtrek is denk weer 4cm minder. Ik eet nu weer rustif aan, hoog eiwit en eerder clean bulk kcals. Nu t vocht en vet er af gaat, ga ik t er niet snel bij eten, omdat ik ff veel afgevallen ben. Aangezien je in de cut zit, is t niet zo gigantisch slecht toch als je nu weer wat beter kan eten.

Wat een slecht filmpje.....

pff beetje goeie muziek erop ff naar buiten kijken en je zou zowat je zonnebril op doen short aan en naar het strand gaan. Jammer dat het 0 graden is;p

Telefoon (Samsung Note) gemaakt, USB connector was stuk, nieuwe besteld voor 24eu en hij doet t weer :D

Op die manier ben je straks wel fat as ****... doe nou maar gewoon rustig aan.

tis 1 dag hea geen dagen opeen ofzo, zijn zon 1700kcal die ik extra binnenkrijg, 3 magnums en een doos waterijsjes:p

dus 1700kcal + 1 banaan 1 bord rijst/kip en thats it vandaag. Niets aan de hand

zit bovendien al weken 500-1000kcal onder me onderhoud dus maakt niet uit.

Laatst bewerkt:
Dit beetje humor maakt mijn dag goed :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Diaephi boos op Facebook :cool:

29sd.jpg

Die squatboy aan het begin :o RAAP ME OP!

Terug
Naar boven