XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het verschijnen van een bicep(je) en nieuwe kuitmassa. Geen zielige armpjes en onderbenen meer \O/
En dat we 1 dag verder zijn in Maart. Weer een dag dichterbij de lente. Ik word inmiddels wanhopig van de kou en grijze lucht.

dat kan bij vrouwen jonger dan 35 niet.

O nee? :o

523527_16438_197650055954_595420954_4054908_5361292_n_jpgbdc9b8bae04472fdc9340b89297a9194.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 10:35 ----------

Oke, misschien zouden we kunnen discussieren of dit uberhaupt onder de categorie vrouw hoort...

Ik beantwoord al sinds gisteren op de vraag hoe gaat het ermee, goed ipv gaatwel of mwog :D

Zonder te jokken!

Het verschijnen van een bicep(je) en nieuwe kuitmassa. Geen zielige armpjes en onderbenen meer \O/
En dat we 1 dag verder zijn in Maart. Weer een dag dichterbij de lente. Ik word inmiddels wanhopig van de kou en grijze lucht.

Dit is zo herkenbaar, weg met het grauwe weer! MEEEHHH

Verscheen je bicep(je) van de één op de andere dag? Gekkenwerk!

- Moest overstappen van lijn 304 op 4. 4 vertrekt 1 minuut na aankomst van 304, maar 304 had 1 minuut vertraging.
- Ik vraag de chauffeur van 304 of hij even wil vragen of 4 wacht.
- Chauffeur van 4 antwoordt eerst wel, maar zegt niets meer als hij hoort dat hij even moet wachten.
- Chauffeur van 304 ziet 4 wegrijden en zet de bus voor 4 zodat deze er niet langs kan. :D

Zat één of andere chagrijn in lijn 4 die waarschijnlijk gewoon niet wilde wachten.

- Moest overstappen van lijn 304 op 4. 304 vertrekt 1 minuut na 4, maar 304 had 1 minuut vertraging.
- Ik vraag de chauffeur van 304 of hij even wil vragen of 4 wacht.
- Chauffeur van 4 antwoordt eerst wel, maar zegt niets meer als hij hoort dat hij even moet wachten.
- Chauffeur van 304 ziet 4 wegrijden en zet de bus voor 4 zodat deze er niet langs kan. :D

Zat één of andere chagrijn in lijn 4 die waarschijnlijk gewoon niet wilde wachten.

Nice!

Werd wakker:

*slik*
is this real life?
*slik*
ben ik wakker?
*slik*
geen pijn :D:D:D

bf3 end-game :)

Verscheen je bicep(je) van de één op de andere dag? Gekkenwerk!

Nee, die sluimerde al een tijdje maar vanochtend na ontwaken was ie duidelijk aanwezig. Die heb ik al 15 jr niet meer gezien dus het was even [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben er nu wel weer relaxed onder hoor.

voor mijn gevoel wel, naja iets van 1 banaan, 1 bord avondeten, 5eieren.

vandaag maar begonnen met 7 wentelteefjes. straks magnums en weet ik veel ophalen.

zweet me ook de t*ring snachts zonder koorts.

Terug
Naar boven