Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het verschijnen van een bicep(je) en nieuwe kuitmassa. Geen zielige armpjes en onderbenen meer \O/
En dat we 1 dag verder zijn in Maart. Weer een dag dichterbij de lente. Ik word inmiddels wanhopig van de kou en grijze lucht.
Het verschijnen van een bicep(je) en nieuwe kuitmassa. Geen zielige armpjes en onderbenen meer \O/
En dat we 1 dag verder zijn in Maart. Weer een dag dichterbij de lente. Ik word inmiddels wanhopig van de kou en grijze lucht.
O nee?
http://www.nairaland.com/attachment...5361292_n_jpgbdc9b8bae04472fdc9340b89297a9194
---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 10:35 ----------
Oke, misschien zouden we kunnen discussieren of dit uberhaupt onder de categorie vrouw hoort...

- Moest overstappen van lijn 304 op 4. 304 vertrekt 1 minuut na 4, maar 304 had 1 minuut vertraging.
- Ik vraag de chauffeur van 304 of hij even wil vragen of 4 wacht.
- Chauffeur van 4 antwoordt eerst wel, maar zegt niets meer als hij hoort dat hij even moet wachten.
- Chauffeur van 304 ziet 4 wegrijden en zet de bus voor 4 zodat deze er niet langs kan.
Zat één of andere chagrijn in lijn 4 die waarschijnlijk gewoon niet wilde wachten.
Werd wakker:
*slik*
is this real life?
*slik*
ben ik wakker?
*slik*
geen pijn![]()

eergisteren voor t eerst gespeeld, ziet er echt mooi uit
was meteen verslaafd![]()
maar wel een nice spelletje inderdaad.Verscheen je bicep(je) van de één op de andere dag? Gekkenwerk!
hier ook, komt zo nog wel als je begint te eten dan doet het even weer pijn haha.

ps3? dat zuigt echt thomaar wel een nice spelletje inderdaad.
ben gvd iets van 5kg kwijt in 6 dagen. haal vanmiddag direkt 2 dozen magnums op.
ijs zou goed zijn, wil het meemaken haha