Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Je hoort je upper back te archen, niet een omgekeerde koprol te proberen :roflol:

Je kont en schouders moeten op de bank zijn. Zolang dat het geval is is het goed.
Mja jij weet het toch beter. Waarschijnlijk heb jij nog nooit een officiele prestatie neergezet.

Dat mijn training lekker ging! :)

Voor bb slaat het nergens op zon arch, maarja bij pl is het doel om zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen, kortere rom helpt daarbij

Komt toch wel een glimlach tevoorschijn vanwege die dichtgetikte PL'ers hier. Natuurlijk is het binnen de regels, en natuurlijk is het een goede prestatie, maar je moet toch wel erg dichtgetikt zijn, wil je dit niet overdreven vinden. Overigens geldt dat ook voor alle insane papzakken die daardoor 10cm rom kunnen cutten. Ter verzwakking van mijn eigen verhaal: dat soort dingen vind je in elke sport.

Tis altijd nog minder erg dan die kerel op DBB die bij het gewicht dat hij squat ook het gewicht van zijn bovenlichaam meetelt :roflol: :roflol:

Zo klein is die rom niet nee. Zat dik zakken met minder rom.
Gewoon erg sterk dit!

Zou haar ook doen overigens

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 08:35 ----------

Ik vind die arch ook zwaar overdreven, ook al mag het.

Je kont en schouders moeten op de bank zijn. Zolang dat het geval is is het goed.
Mja jij weet het toch beter. Waarschijnlijk heb jij nog nooit een officiele prestatie neergezet.

Dus eigenlijk moet je eerst een jaar of 2 ballet doen omdat je dan een betere arch kan neerzetten?
Heb jij ballet gedaan mikeo26?

Tis altijd nog minder erg dan die kerel op DBB die bij het gewicht dat hij squat ook het gewicht van zijn bovenlichaam meetelt :roflol: :roflol:
uh? maar dit hoort toch ook ? :mad:

wat nou als je zieke gyno hebt of een waterhoofd... weet je hoe zwaar dat is gek.

100kg MP !!!

105kg MP!!!! :banana::lifter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven