MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Integendeel, zij arched helemaal verkeerd

Komt toch wel een glimlach tevoorschijn vanwege die dichtgetikte PL'ers hier. Natuurlijk is het binnen de regels, en natuurlijk is het een goede prestatie, maar je moet toch wel erg dichtgetikt zijn, wil je dit niet overdreven vinden. Overigens geldt dat ook voor alle insane papzakken die daardoor 10cm rom kunnen cutten. Ter verzwakking van mijn eigen verhaal: dat soort dingen vind je in elke sport.

Only @Dbb :roflol:

A lil' Russian girl outlifts you

Mobiel is gerepareerd!!!!! donderdag weer terug :heart:

Yaaaay!

Ook weer beetje uitgeslapen?

Niet echt... Daar ik vanochtend zowat met mij hoofd tegen dashboard zat van knikkenbollen en tijdens onderzoek in slaap viel... Kon ik nu totaal niet slapen en was ik misselijk van de honger.

Idd yaaaayyy ben een s3 gewend dus een s mini uit jaar nul werkt voor geen meter.. Mijn duimen samen zijn net zo groot als scherm... Tikt voor geen ene meter

over een kwartiertje beginnen met insanity, vanavond ook nog borst trainen. Moet lukken!

Bezorgt binnen een week vanuit Aussie. Had uberhaupt niet verwacht dat ie ooit binnen zouden komen aangezien ze niet reageerden op mn mail. Mijn dag is meer dan goed :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven