- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Hij bedoelt karma lvl up, niet post count lvl up(dus karma lvl 1 naar 2 bv, ipv Novice naar Cool Novice)
Wat heb je daar dan weer aan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt karma lvl up, niet post count lvl up(dus karma lvl 1 naar 2 bv, ipv Novice naar Cool Novice)

Nieuwe b&f trainings broek!
Dit keer geen bleekmiddel er over heen gooien![]()
Wut? Verkopen ze nu ook al kleding? Of krijg je die als je voor zoveel euro bestelt?

over 10 minuten komen mijn pizza en kebab aan. Even wat kcal inhalen die ik gemist heb vandaag![]()
over 10 minuten komen mijn pizza en kebab aan. Even wat kcal inhalen die ik gemist heb vandaag![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kIfOjkB17BAMax lenen + uitwonende prestatiebeurs + collegegeldkrediet + zorgtoeslag = 1046 eu p/m. Thanks overheid![]()

Max lenen + uitwonende prestatiebeurs + collegegeldkrediet + zorgtoeslag = 1046 eu p/m. Thanks overheid![]()
Tegen 0,6% rente, de rente die ik krijg op m'n spaarrekening is zelfs hoger. Sowieso verdien ik later bakken met geld, informaticus jwz."Thanks" Behalve dat je alles wat je nu leent later mag gaan terugbetalen..
Tegen 0,6% rente, de rente die ik krijg op m'n spaarrekening is zelfs hoger. Sowieso verdien ik later bakken met geld, informaticus jwz.
Dat dus.Je krijgt maar 4 jaar dus kun je nu tijdens je master als een rijke tata leven.
ik heb laatst voor het eerst een durum kapsalon gehad, magisch