XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat gooien ze bij ons in zo'n aluminium achtig bakje en noemen ze een kapsalon :D Eet het fijn dan? Patat in een opgerolde pannenkoek?

Ik kan me hier niks bij voorstellen idd.. ???
Laatst wel biefstuk doner gehad, die was epic lekker. Biefstuk ipv kebab.

Dit:

Avond eten:

Halve gehaktbal

dafuq-is-this-shit.jpg

Wat wil je met zoveel massa, die bal komt toch wel naar hem toe.

Enig idee of je ook (maximaal) kan lenen voor 1 a 2 maanden, ideaal zo net voor ze zomer en de festivals.
Ja kan, zet je het daarna gewoon weer op 0. Zou het wel dik 'n week voor de uitbetaling regelen, wijzigingen doorvoeren gaat daar niet zo vlot.

Met een rente van 2,5% (dunno hoe hoog ie gemiddeld is bij de bank maar toch), kun je dus aardig wat bijverdienen door alles wat je maximaal bijleent op een dergelijke spaarrekening te pleuren :D
En dan gewoon kappen met lenen mocht het ooit zover komen dat het niet langer rendabel is, right? :)

Wordt er op geen enkele manier gecontroleerd dan?

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 01:07 ----------

Hm wellicht was die 2,5 (iets) te optimisch :D

Is 'n beetje optimistisch ja, ik krijg 1,50% (Rabobank). Gaat er 'n beetje om dat je met 'n degelijke opleiding het later toch dubbel en dwars terugverdiend, en dat je dan nu netzo goed kan gaan leven als 'n god als student zijnde. Dus lenen.

Is 'n beetje optimistisch ja, ik krijg 1,50% (Rabobank). Gaat er 'n beetje om dat je met 'n degelijke opleiding het later toch dubbel en dwars terugverdiend, en dat je dan nu netzo goed kan gaan leven als 'n god als student zijnde. Dus lenen.

over wat soort leningen gaat het hier?

Kan aan mij liggen maar ik vind het gewoon vreselijk k*t om met een schuld te zitten :o
Als je er echter gewoon mee kan rentenieren is t een ander verhaal :D

En wbt dat later dubbel en dwars terugverdienen, volgens mij zit je toch met een aardige schuld aan het eind vd rit.

T is allemaal wel safe om er mee te rentenieren als je het op iets als InternetSparen van de rabo (1,5-1,6 idd) zet en dan tegen 0,6 lenen maar zie het schulden maken toch niet direct zitten :)

Terug
Naar boven