Wat houdt dat in? Durum is zo'n pannekoekje/tortilla... Bedoel je niet gewoon een döner kapsalon?![]()
Denk een durum met kebab, friet en kaas er over heen gedrizzeld
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat houdt dat in? Durum is zo'n pannekoekje/tortilla... Bedoel je niet gewoon een döner kapsalon?![]()
Hol shit***Max lenen + uitwonende prestatiebeurs + collegegeldkrediet + zorgtoeslag = 1046 eu p/m. Thanks overheid![]()

Ik werk ook gewoon hoor, eigen onderneming, maar lenen tegen 0,6% ga ik niet latenHol shit***
En ik dan maar fulltime werken met mijn goede gedrag voor 1800 eu p/m
Daarbij studeer ik ook nog eens (uit mijn eigen zak) wtf is wrong with this world...

Ja man, we worden rijke tata's.Haha ziek dat je dat niet wist, ik heb ook vol geleend. En doe ook informatica, dus ik word ook rijk?![]()
![]()
Groot gelijkIk werk ook gewoon hoor, eigen onderneming, maar lenen tegen 0,6% ga ik niet laten
Ja man, we worden rijke tata's.
get demm bichesHangt er ook nog vanaf he.. is het bruto of netto die 1046? en die 1800?Hol shit***
Daarbij studeer ik ook nog eens (uit mijn eigen zak) wtf is wrong with this world...

wacht maar tot morgen.... trappen lopenHangt er ook nog vanaf he.. is het bruto of netto die 1046? en die 1800?
Verder een lekkere training gehad en nu spierpijn.. lang leven het ontdekken van squats.![]()

Succes!Vandaag kreeg ik een uitnodiging om naar New York te komen voor een fotoshoot...helemaal leukNu even de touwtjes qua dieet en training iets aantrekken en uiteraard een datum plannen
wahooooooo
Dafuq, je hebt gelijk. 0,6%Ik werk ook gewoon hoor, eigen onderneming, maar lenen tegen 0,6% ga ik niet laten
Ja man, we worden rijke tata's.

Bestaat er bruto lenen?Hangt er ook nog vanaf he.. is het bruto of netto die 1046? en die 1800?
Verder een lekkere training gehad en nu spierpijn.. lang leven het ontdekken van squats.![]()
Jep, daarom max lenen nu het tegen 'n belachelijk lage rente is.Dafuq, je hebt gelijk. 0,6%
Ik wist dat het in 2012 op 1,39% stond, maar ze hebben het dus nog veel meer verlaagd![]()
geen probleem.. gewoon doorgaan en niets laten merken!

nope.. maar
Dit bedoelde ik he.. bruto of netto dan? want als dat bruto zou zijn heb jij netto niet veel minder!Hol shit***

Vandaag kreeg ik een uitnodiging om naar New York te komen voor een fotoshoot...helemaal leukNu even de touwtjes qua dieet en training iets aantrekken en uiteraard een datum plannen
wahooooooo
Denk een durum met kebab, friet en kaas er over heen gedrizzeld

Dan is het toch gewoon een kapsalon? je gooit toch geen friet in een durum?![]()

****ing epicDaarom: lenen macht frei.geen probleem.. gewoon doorgaan en niets laten merken!
heb niet veel trappen op mijn werk.. wel veel lopen maar oke.. is niet erg.
---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 20:43 ----------
nope.. maar
Dit bedoelde ik he.. bruto of netto dan? want als dat bruto zou zijn heb jij netto niet veel minder!
en hij moet ervoor werken. snappie?
1800 p/m nettogeen probleem.. gewoon doorgaan en niets laten merken!
heb niet veel trappen op mijn werk.. wel veel lopen maar oke.. is niet erg.
---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 20:43 ----------
nope.. maar
Dit bedoelde ik he.. bruto of netto dan? want als dat bruto zou zijn heb jij netto niet veel minder!
en hij moet ervoor werken. snappie?

dat is het dus wel
doner / friet /kaas/ sla in een durum****ing epic
Eet het fijn dan? Patat in een opgerolde pannenkoek?Dat gooien ze bij ons in zo'n aluminium achtig bakje en noemen ze een kapsalonEet het fijn dan? Patat in een opgerolde pannenkoek?
Vandaag kreeg ik een uitnodiging om naar New York te komen voor een fotoshoot...helemaal leukNu even de touwtjes qua dieet en training iets aantrekken en uiteraard een datum plannen
wahooooooo