- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoor je ineens gewichten op elkaar klappen. Hmmzzz... Ga je naar boven om te kijken heeft kleine deugniet netjes pinnetje op 4,5 kg gezet en is gaan ''trainen''Hij keek ongeveer zo
Toen hij me zag.. Zegt ook nog eens heel onschuldig.. Kijk mama pierbal
En dan moet ik boos worden:d
hihihih mijn mini buildertje

Hoor je ineens gewichten op elkaar klappen. hmmzzz... ga je naar boven om te kijken heeft kleine deugniet netjes pinnetje op 4,5 kg gezet en is gaan ''trainen''hij keek ongeveer zo
toen hij me zag.. zegt ook nog eens heel onschuldig.. kijk mama pierbal
en dan moet ik boos worden![]()
hihihih mijn mini buildertje
Hoeveel heb je? Mijn teller staat op 1922. Gek genoeg krijg ik altijd karma voor onzin posts, en niet zo zeer voor m'n serieuze.
hoeveel heb je? Mijn teller staat op 1922. Gek genoeg krijg ik altijd karma voor onzin posts, en niet zo zeer voor m'n serieuze.

Hoeveel heb je? Mijn teller staat op 1922. Gek genoeg krijg ik altijd karma voor onzin posts, en niet zo zeer voor m'n serieuze.
1684 en ik heb alleen maar onzinposts, dus idem
eigenlijk niet zo'n gek aantal, vorige karmasysteem 28k karma, dat delen door 55 (grootste bijdragen van kroontjes, maar ook veel karma gehad van niet-kroontjes) geeft 500. Dat + 1684 = ongeveer 2000 = karma voor 10% van mn posts.
http://cronkitehhh.personal.asu.edu/wp-content/uploads/2012/11/obama-not-bad.jpeg
nu beteken ik eindelijk wat in het leven![]()

Ikke 1478 voor nog geen 6k berichten
mrini?
en geen kvk handelingen.

K denk dat je kerel dan al helemaal zoiets heeft van nee he.. Niet hij ook..

bwa, ge amuseert u wel tijdens dat te posten. Ik heb trouwens erg weinig fp gepost de laatste maanden. Maar oke meeste zijn idd van fp en lekkere wijve. Puur op geschreven posts scoren jullie beter idd. Ik heb dan ook niet dat gigantische gevoel voor humor als jullie. misschien van daar dat ik maagd ben.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 19:17 ----------
jij hoert je tijd uit door funnypics te posten, is 100x erger![]()