Rogaran
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 86kg
Dafuq is er mis met die kerel? Hoe die praat alleen al![]()
Die jongen is niet helemaal geestelijk in orde, ook als je hoort wat voor werk hij doet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dafuq is er mis met die kerel? Hoe die praat alleen al![]()

Had op m'n vorige account ook aardig wat karma.1684 en ik heb alleen maar onzinposts, dus idem
eigenlijk niet zo'n gek aantal, vorige karmasysteem 28k karma, dat delen door 55 (grootste bijdragen van kroontjes, maar ook veel karma gehad van niet-kroontjes) geeft 500. Dat + 1684 = ongeveer 2000 = karma voor 10% van mn posts.
http://cronkitehhh.personal.asu.edu/wp-content/uploads/2012/11/obama-not-bad.jpeg
nu beteken ik eindelijk wat in het leven![]()
Die jongen is niet helemaal geestelijk in orde, ook als je hoort wat voor werk hij doet.![]()

in het begin bij 200 of zelf 100, maar dat vermindert.
weer 1.5kg afgevallen in 10dagen. Gaat lekker zo. en merk nog vrij weinig qua spierverlies gelukkig.
beachboy soooon

Ik ook,

en moest het gewoon ff ergens delen 

Ik zou me eerder zorgen maken of je PT wel überhaupt weet wat hij doet.Dat ik mezelf vandaag een afspraak met een personal trainer cadeau gedaan heb
A.s. dinsdag-avond is het zover...
een uur lang 1 op 1 trainen met een personal trainer en dan ook eindelijk met losse dumbles werken en het krachthok in
Kijk er nu al zo naar uit ben der nu al helemaal hyper vanen moest het gewoon ff ergens delen
Heb het gevoel dat het trainen nu eindelijk serieus kan beginnen i.p.v. beetje aankloten op die kracht-apparaten![]()

Dat ik mezelf vandaag een afspraak met een personal trainer cadeau gedaan heb
A.s. dinsdag-avond is het zover...
een uur lang 1 op 1 trainen met een personal trainer en dan ook eindelijk met losse dumbles werken en het krachthok in
Kijk er nu al zo naar uit ben der nu al helemaal hyper vanen moest het gewoon ff ergens delen
Heb het gevoel dat het trainen nu eindelijk serieus kan beginnen i.p.v. beetje aankloten op die kracht-apparaten![]()

Ik heb morgen vrij, 4 dagen achtereen geen gestress aan m'n rimpelvrije kop.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 21:04 ----------
Ik zou me eerder zorgen maken of je PT wel überhaupt weet wat hij doet.![]()

Ik weet dat er genoeg fitness-instructeurs zijn die inderdaad mensen begeleiden zonder dat ze daadwerkelijk weten wat ze doen
Bij deze man kreeg ik echter heel duidelijk het gevoel dat hij wel wist wat hij aan het doen was. Hij werkt ook niet voor de sportschool als instructeur, maar als zelfstandige met connecties met mijn sportschool.
Hebben een goed gesprek gehad en zitten wel op 1 lijn en hij begon zelf al met we gaan beginnen met basisoefeningen als squats, deadlifts, en nog wat dingen waarvan ik de naam niet meer weet ipv me weer op die krachtapparaten te zitten
Maar nu we het er toch over hebben, waarin zou ik een goede trainer kunnen onderscheiden van een slechte?