XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik mezelf vandaag een afspraak met een personal trainer cadeau gedaan heb :cheer:
A.s. dinsdag-avond is het zover...
een uur lang 1 op 1 trainen met een personal trainer en dan ook eindelijk met losse dumbles werken en het krachthok in :D

Kijk er nu al zo naar uit ben der nu al helemaal hyper van :D en moest het gewoon ff ergens delen :o
Heb het gevoel dat het trainen nu eindelijk serieus kan beginnen i.p.v. beetje aankloten op die kracht-apparaten :lifter:

Voor een tientje per uur begeleid ik je :)

Buffe stats

Ik weet dat er genoeg fitness-instructeurs zijn die inderdaad mensen begeleiden zonder dat ze daadwerkelijk weten wat ze doen :p

Bij deze man kreeg ik echter heel duidelijk het gevoel dat hij wel wist wat hij aan het doen was. Hij werkt ook niet voor de sportschool als instructeur, maar als zelfstandige met connecties met mijn sportschool.

Hebben een goed gesprek gehad en zitten wel op 1 lijn en hij begon zelf al met we gaan beginnen met basisoefeningen als squats, deadlifts, en nog wat dingen waarvan ik de naam niet meer weet ipv me weer op die krachtapparaten te zitten :o

Maar nu we het er toch over hebben, waarin zou ik een goede trainer kunnen onderscheiden van een slechte?
Als ie weleens van GetXXL heeft gehoord.

Haha ja eetje tegenstrijdig geformuleerd :o
Kijk we hebben ff gepraat over doelstellingen, wensen, evt. beperking etc. en hij was erg realistisch en hij gaf al duidelijk een idee van wat ie wilde gaan doen aan oefeningen en dat zijn ook dingen die ik hier terug heb gelezen (squats, deadlifts en nog wat van die typische bodybuilding oefeningen om het maar zo te zeggen).

Jaren geleden fitnesste ik ook maar toen had ik een coach van de gym. die maakt dan zegmaar wel een sportschema en als je daar behoefte aan hebt voedingsschema maar dat was allemaal krachttoestellen en bijv. ook die abductor en adductor erin waarvan ik hier heb geleerd dat ie vrij nutteloos zijn.

En voorderest was het gewoon echt een gevoel :D

Moet wel zeggen dat ik redelijk verstand heb van voeding maar echt nihil van sport, dus daarom dacht ik adviezen zijn welkom :$

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 21:49 ----------

Voor een tientje per uur begeleid ik je :)

hahahah hoe weet ik dat jij wel weet wat je doet ;)
ik heb zojuist van gewoonlekkel geleerd dat ik me meer zorgen moet maken over of de PT wel weet wat ie doet :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 21:50 ----------

Als ie weleens van GetXXL heeft gehoord.

Hmm dat klinkt inderdaad wel als de ultieme test :(
En als die niet van je gehoord heeft zeker gelijk inruilen? :angstig:

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 21:51 ----------

Hij zag der wel uit alsof die er graag komt zegmaar :p
Maar wanneer iemands stats buff zijn weet ik niet dus heeft weinig zin om te vragen, ik ben al snel onder de indruk ;)

Laatst bewerkt:
Had het over u, maar je bent ook best lang zie ik

Mijn stats zijn niet echt het delen waard :p
Lang had je goed gezien :grinny:
Verder beginner, nog wat te veel vet mijn VP weet ik niet precies maar dat is het posten ook nog niet waard, niet veel kracht :D maar daar gaat verandering in komen :lifter:

http://www.youtube.com/watch?v=gkaN8gYhtHE

hehehehehe zie ze rennen

die pliesie is trouwens gore lesb troll bah
:roflol: moest eerst lachen met die taal en dan kwam die flik in het beeld :roflol::roflol:

nederlanders.png

Weer even uitgesloofd in het zwembad...

Onderweg naar huis van wederom een superavond!
Totaal gesloopt,... bijna kunnen zwemmen in t zweet,.. Maar dat alles meer dan waard :D

Terug
Naar boven