- Waardering
- 12.551
Ze hadden intel dat jij daar was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noor...30/Noord-Korea-in-oorlog-met-Zuid-Korea.dhtmlVeel show momenteel...Maar of er ook iets gaat gebeuren?
Kijk die blik van die 2 middelste generaals
http://www.washingtonpost.com/blogs...29T091857Z_01_PYO02_RTRIDSP_3_KOREA-NORTH.jpg
Links machteloosheid en 'wat een idioot' en twijfel?
Rechts verwondering met vleugje angst?
Vgl dat bv met Obama & zn generaals, die hebben altijd een meer vastberaden, strenge blik.
http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noor...30/Noord-Korea-in-oorlog-met-Zuid-Korea.dhtml
Of er werkelijk wat van gaat komen? Dit is natuurlijk wel al een verre stap

En dan die verjaardagen ,....
waar iedereen je raar aankijkt als je aan het cutten bent en wat afslaat,... maar vervolgens wél aan je komen vragen hoe ze nu het best kunnen trainen/afvallen.
Echt, srs nog geen verjaardag voorbij gegaan aarbij het onderwerp fitness/bb NIET binnen 15 min aan bod kwam

Tja... ze weet het ook wel.. en toch gaat ze door. Ik kom er ook niet vaak meer. Zorg ook niet dat ik er alleen heen ga.. en liefst zeg ik als het dan toch moet. Ik kom wel naar jou. Kan ik weggaan als het me niet bevalt. en het gebeurt bij regelmaat dat ik voor de deur sta een opmerking krijg en rechtstreeks weer omkeer... boos is ze dan.. maar op dat moment kan het me niet schelen. Maar toch... het voelt klote...Je moeder weet dus donders goed wat het met je doet of niet? Klinkt heel ziekelijk hoor, van haar kant natuurlijk, voor de duidelijkheid. Misschien heel lullig om te zeggen maar ik zou me toch wel gaan afvragen of het allemaal de moeite waard is als iemand zo met jou om gaat. Dan reken ik wel bij mezelf af natuurlijk.. Maar toch..

Tja.. een hele dikke loden plaat zeker wel ja.. Ik ben er nog nooit doorheen gekomen.Sommige mensen hebben geen bord, maar een loden plaat voor hun kop,.. denk dat iedereen er wel eentje van kent of in zijn/haar vriendenkring/fam heeft. Als dat ook nog eens echt naaste fam is is dat zeker klote,..
Nemen niets van je aan, en volgen enkel en alleen alle vooroordelen die bestaan over BB, en/of afslanken/aankomen.
Ook na een "goed gesprek" zullen ze vaak niet draaien, puur omdat ze denken je ermee te helpen,...
Uiteindelijk blijft er maar één ding over, DOEN wat voor JOU goed voelt!
Herkenbaar.. ik moet niet zoveel eten.. en als ik er ben.. wordt er niets aangeboden.. ja ... komt ze aan met pindakoeken. en als we komen eten met sateh.. want ja.. ze weet dat ik allergisch ben voor pinda's... neem gewoon mijn eigen eten mee..Mijn hele familie. Ik studeer informatica, mij wordt nooit wat gevraagd over computerproblemen, maar gaan ze discussiëren hoe het nou allemaal in elkaar zit (dus routers, telefoons, laptops etc.). Of al die discussies over voeding, hoe eten na 8 uur niet goed is, dat wijn gezond is (halve waarheid), dat ik veel te veel eet, of al die opmerkingen over dat ik dik word (hoogste wat ik gehad heb is ~14%). Blah blah, besteed er al geen eens meer aandacht is, die plaat is toch niet weg te krijgen.
![]()
Das wel heel fijn voor je.Eens. In mijn omgeving zit het wel redelijk goed gelukkig.

Er is ook wat goed mis.. maar helaas kan ik het niet oplossen maar moet ik ermee leven.Dit klinkt echt heel mis van jouw moeders kant. Bah
Gelukkig kan ik met mijn ouders altijd hele goede discussies voeren en ze altijd overtuigen![]()

Tja het is niet fijn nee.
Ik zeg het maar zo met een knipoog erbij omdat dat vaak een lach opwekt als ik het zo zeg.
Kan ik het toch nog een beetje "leuk" brengen als iemand het vraagt. Want het voelt rot dat het zo moet gaan... het is niet fijn dat mijn moeder zo naar mij is...
Ik wil graag aankomen en zij komt elke keer met een maatje xs wat ze dan koopt voor me als zijnde kadootje en daar pas ik niet in.. heb gewoon maat 38 en dan wordt ze boos als ik zeg dat het te klein is..![]()
Op elk vlak is ze zo naar mij.. (ook op werk gebied. ik heb een goeie baan in de techniek. mannenwereldje maar dat vind ik prima en bevalt me super! maar ze vind dat ik maar moet stoppen.. want ja.. het zal allemaal wel te zwaar zijn enzo... ). maar als er anderen bij zijn zal ze niet tegen mij beginnen met haar onzin...Daarom dat ik alleen heenga als er ook anderen zijn...wat maakt dat je naar haar toe blijft gaan? behandelt ze je op andere vlakken wel normaal?
Op elk vlak is ze zo naar mij.. (ook op werk gebied. ik heb een goeie baan in de techniek. mannenwereldje maar dat vind ik prima en bevalt me super! maar ze vind dat ik maar moet stoppen.. want ja.. het zal allemaal wel te zwaar zijn enzo... ). maar als er anderen bij zijn zal ze niet tegen mij beginnen met haar onzin...Daarom dat ik alleen heenga als er ook anderen zijn...
Maar toch.. je hoopt dat het nog eens verandert. We hebben maar een hele kleine familie en het blijft je moeder.
Het voelt gewoon bar klote dat als je ergens mee zit dat je nooit naar je moeder kan gaan.
Terwijl ik altijd bij mijn schoonouders terecht kan.
lekker in t-shirt buiten gelopen en 1 big mac menu 2 mac kroket en 2 cheesburgers voor iets meer dan 10 euro!
Lekker wezen zonnenbanken en nu gezellie met vriendin wat drinken in de stad.

lekker in t-shirt buiten gelopen en 1 big mac menu 2 mac kroket en 2 cheesburgers voor iets meer dan 10 euro!