MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hahaha ja dat is echt dubstep! Klinkt nice.
YC is ook niet echt dubstep.. Beetje van alles door elkaar heen gegooid inderdaad.
juist daarom vind ik het nice, anders dan anderen.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 22:24 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=qahKjuK9XxE

Dit vind ik dan weer dik klinken. :D

Yep.. ze wil nog steeds dat ik afval.. :mad: grrr%^&#%#^&^$*UY

Maar ik heb een superlieve schoomams. Haar ga ik morgen helpen met haar verjaardag en we gaan weer samen met mijn schoonouders op vakantie! :)

Oh das rottig

Nee stond er zo apart vandaar.. Ik noem mijn moeder gewoon mam ipv schoonmoeder van man :D

Oh das rottig

Nee stond er zo apart vandaar.. Ik noem mijn moeder gewoon mam ipv schoonmoeder van man :D
Tja het is niet fijn nee. :(

Ik zeg het maar zo met een knipoog erbij omdat dat vaak een lach opwekt als ik het zo zeg.
Kan ik het toch nog een beetje "leuk" brengen als iemand het vraagt. Want het voelt rot dat het zo moet gaan... het is niet fijn dat mijn moeder zo naar mij is...
Ik wil graag aankomen en zij komt elke keer met een maatje xs wat ze dan koopt voor me als zijnde kadootje en daar pas ik niet in.. heb gewoon maat 38 en dan wordt ze boos als ik zeg dat het te klein is.. :(

Ik zeg het maar zo met een knipoog erbij omdat dat vaak een lach opwekt als ik het zo zeg.
Kan ik het toch nog een beetje "leuk" brengen als iemand het vraagt. Want het voelt rot dat het zo moet gaan... het is niet fijn dat mijn moeder zo naar mij is...
Ik wil graag aankomen en zij komt elke keer met een maatje xs wat ze dan koopt voor me als zijnde kadootje en daar pas ik niet in.. heb gewoon maat 38 en dan wordt ze boos als ik zeg dat het te klein is.. :(

Je moeder weet dus donders goed wat het met je doet of niet? Klinkt heel ziekelijk hoor, van haar kant natuurlijk, voor de duidelijkheid. Misschien heel lullig om te zeggen maar ik zou me toch wel gaan afvragen of het allemaal de moeite waard is als iemand zo met jou om gaat. Dan reken ik wel bij mezelf af natuurlijk.. Maar toch..

Je moeder weet dus donders goed wat het met je doet of niet? Klinkt heel ziekelijk hoor, van haar kant natuurlijk, voor de duidelijkheid. Misschien heel lullig om te zeggen maar ik zou me toch wel gaan afvragen of het allemaal de moeite waard is als iemand zo met jou om gaat. Dan reken ik wel bij mezelf af natuurlijk.. Maar toch..

Sommige mensen hebben geen bord, maar een loden plaat voor hun kop,.. denk dat iedereen er wel eentje van kent of in zijn/haar vriendenkring/fam heeft. Als dat ook nog eens echt naaste fam is is dat zeker klote,..
Nemen niets van je aan, en volgen enkel en alleen alle vooroordelen die bestaan over BB, en/of afslanken/aankomen.
Ook na een "goed gesprek" zullen ze vaak niet draaien, puur omdat ze denken je ermee te helpen,...

Uiteindelijk blijft er maar één ding over, DOEN wat voor JOU goed voelt!

Sommige mensen hebben geen bord, maar een loden plaat voor hun kop,.. denk dat iedereen er wel eentje van kent of in zijn/haar vriendenkring/fam heeft. Als dat ook nog eens echt naaste fam is is dat zeker klote,..
Nemen niets van je aan, en volgen enkel en alleen alle vooroordelen die bestaan over BB, en/of afslanken/aankomen.
Ook na een "goed gesprek" zullen ze vaak niet draaien, puur omdat ze denken je ermee te helpen,...

Mijn hele familie :roflol:. Ik studeer informatica, mij wordt nooit wat gevraagd over computerproblemen, maar gaan ze discussiëren hoe het nou allemaal in elkaar zit (dus routers, telefoons, laptops etc.). Of al die discussies over voeding, hoe eten na 8 uur niet goed is, dat wijn gezond is (halve waarheid), dat ik veel te veel eet, of al die opmerkingen over dat ik dik word (hoogste wat ik gehad heb is ~14%). Blah blah, besteed er al geen eens meer aandacht is, die plaat is toch niet weg te krijgen. :o

Eens. In mijn omgeving zit het wel redelijk goed gelukkig.

Dit klinkt echt heel mis van jouw moeders kant. Bah
Gelukkig kan ik met mijn ouders altijd hele goede discussies voeren en ze altijd overtuigen :p

Mijn hele familie :roflol:. Ik studeer informatica, mij wordt nooit wat gevraagd over computerproblemen, maar gaan ze discussiëren hoe het nou allemaal in elkaar zit (dus routers, telefoons, laptops etc.). Of al die discussies over voeding, hoe eten na 8 uur niet goed is, dat wijn gezond is (halve waarheid), dat ik veel te veel eet, of al die opmerkingen over dat ik dik word (hoogste wat ik gehad heb is ~14%). Blah blah, besteed er al geen eens meer aandacht is, die plaat is toch niet weg te krijgen. :o

En dan die verjaardagen ,.... :o
waar iedereen je raar aankijkt als je aan het cutten bent en wat afslaat,... maar vervolgens wél aan je komen vragen hoe ze nu het best kunnen trainen/afvallen.
Echt, srs nog geen verjaardag voorbij gegaan aarbij het onderwerp fitness/bb NIET binnen 15 min aan bod kwam

Eens. In mijn omgeving zit het wel redelijk goed gelukkig.

Hier vroeger gelukkig ook,... Zelfs met AAS gebruik vroeger (waren ze niet blij mee!! maar kraakte het of mij niet af!),.. Echter heb ik 3 jaar lopen tobben met een relapsing pericarditis,.. (steeds terugkerende ontsteking aan het hartzakje) en nu wijten ze dat (vooral moeders) aan de AAS,... terwijl zelfs de cardioloog dat heeft ontkracht in een gesprek.
Nu heb ik dus te kampen met een moeder die continu roept,.. "nog steeds gewoon lekker zonder spul he?"
Ach,... verder vindt ze 't allemaal oke dat BB,.. en snap ergens wel dat je je kind niet wilt verliezen aan (in jou gedachte ) dat spul,.... dus kan er wel mee leven,.. en nog steeds clean :D :D

Aangezien je nu dus in gezonde staat bent en er mee kan leven heb je het mooi voor elkaar dus. Sommigen zijn idd erg bang voor het onbekende ja.. Is ook niet erg, want het is wel te begrijpen alleen dan moeten ze wel het benul hebben open te staan voor discussie uiteraard.

Moeders.. Heerlijk. :) Gelukkig een gezonde band mee.

Noord-Korea wil de VS nuken

Them tractors are comming!

xsOZGjK.jpg

Veel show momenteel...Maar of er ook iets gaat gebeuren?
Wellicht niet, is waarschijnlijk de common enemy techniek. De oen heeft niet zo'n sterke hand op zn land als zn vader had. Door deze techniek creëert hij dus een gemeenschappelijke vijand waardoor de aandacht van hem afgaat. Bovendien is oorlog of de dreiging voor oorlog iets goed om een volk dicht bij elkaar te krijgen. Dus zo wil hij meer steun winnen.

Aan de andere kant...als hij zn grip aan het verliezen is zou hij wel eens de oorlog kunnen starten om de greep over zn land terug te winnen, niet zo zeer om een andere reden.

Maar als hij dan een oorlog begint zou dat ook kunnen betekenen dat hij extra grip zal verliezen indien de personen onder hem geen oorlog willen.

Ik ben voor het aanvallen van NK. Beter vroeg dan laat. Nu hebben ze nog niet veel nucleair potentieel, wat in de toekomst kan veranderen.

Er zijn altijd van die "pacifisten" die tegen zo'n oorlog zouden zijn...maar in welke mate zij op de hoogte zijn van de dreiging van NK en wat er in NK gebeurt?

Dingen die gebeuren is NK: strafkampen (waarschijnlijk >100.000 politieke gevangenen); verplichte abortus; het doden van levende baby's; dwingen tot prostitutie van minderjarige meisjes (geen idee vanaf welke leeftijd maar sowieso onder de 16 - zou vanaf 13 zijn); verplichte huwelijken opgelegd door machtshebbers; executies voor de domste redenen (veelal enkel met als doel de bevolking af te schrikken); ...

Die zaken die je daar opnoemt zijn idd ziek...eens een docu gezien over huidige kampen daar...:mad:

Waarom willen ze de VS nuken, met welk doel?

Terug
Naar boven