- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het dubstep danhad het er nog niet eens uit opgemaakt joh, klinkt gewoon als een of andere random carcrash compilatie
is het dubstep danhad het er nog niet eens uit opgemaakt joh, klinkt gewoon als een of andere random carcrash compilatie

Ik vind die echt harde zware beats die ze er in gooien gewoon super dik.
---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 22:19 ----------
Hahah dat ben ik wel wel met je eens ja, ze gooien echt alles door elkaar heen.![]()

Luister dan naar zo'n setje.
Vanaf 1:10:00
http://www.mixcloud.com/ENiGMADubz/...n-sessions-special-guest-drapez-220313-subfm/

Yep.. ze wil nog steeds dat ik afval..grrr%^&#%#^&^$*UY
Maar ik heb een superlieve schoomams. Haar ga ik morgen helpen met haar verjaardag en we gaan weer samen met mijn schoonouders op vakantie!![]()

Tja het is niet fijn nee.Oh das rottig
Nee stond er zo apart vandaar.. Ik noem mijn moeder gewoon mam ipv schoonmoeder van man![]()

Tja het is niet fijn nee.
Ik zeg het maar zo met een knipoog erbij omdat dat vaak een lach opwekt als ik het zo zeg.
Kan ik het toch nog een beetje "leuk" brengen als iemand het vraagt. Want het voelt rot dat het zo moet gaan... het is niet fijn dat mijn moeder zo naar mij is...
Ik wil graag aankomen en zij komt elke keer met een maatje xs wat ze dan koopt voor me als zijnde kadootje en daar pas ik niet in.. heb gewoon maat 38 en dan wordt ze boos als ik zeg dat het te klein is..![]()
Je moeder weet dus donders goed wat het met je doet of niet? Klinkt heel ziekelijk hoor, van haar kant natuurlijk, voor de duidelijkheid. Misschien heel lullig om te zeggen maar ik zou me toch wel gaan afvragen of het allemaal de moeite waard is als iemand zo met jou om gaat. Dan reken ik wel bij mezelf af natuurlijk.. Maar toch..
Sommige mensen hebben geen bord, maar een loden plaat voor hun kop,.. denk dat iedereen er wel eentje van kent of in zijn/haar vriendenkring/fam heeft. Als dat ook nog eens echt naaste fam is is dat zeker klote,..
Nemen niets van je aan, en volgen enkel en alleen alle vooroordelen die bestaan over BB, en/of afslanken/aankomen.
Ook na een "goed gesprek" zullen ze vaak niet draaien, puur omdat ze denken je ermee te helpen,...
Uiteindelijk blijft er maar één ding over, DOEN wat voor JOU goed voelt!
. Ik studeer informatica, mij wordt nooit wat gevraagd over computerproblemen, maar gaan ze discussiëren hoe het nou allemaal in elkaar zit (dus routers, telefoons, laptops etc.). Of al die discussies over voeding, hoe eten na 8 uur niet goed is, dat wijn gezond is (halve waarheid), dat ik veel te veel eet, of al die opmerkingen over dat ik dik word (hoogste wat ik gehad heb is ~14%). Blah blah, besteed er al geen eens meer aandacht is, die plaat is toch niet weg te krijgen. 
Sommige mensen hebben geen bord, maar een loden plaat voor hun kop,.. denk dat iedereen er wel eentje van kent of in zijn/haar vriendenkring/fam heeft. Als dat ook nog eens echt naaste fam is is dat zeker klote,..
Nemen niets van je aan, en volgen enkel en alleen alle vooroordelen die bestaan over BB, en/of afslanken/aankomen.
Ook na een "goed gesprek" zullen ze vaak niet draaien, puur omdat ze denken je ermee te helpen,...
Uiteindelijk blijft er maar één ding over, DOEN wat voor JOU goed voelt!
Dit klinkt echt heel mis van jouw moeders kant. BahTja het is niet fijn nee.
Ik zeg het maar zo met een knipoog erbij omdat dat vaak een lach opwekt als ik het zo zeg.
Kan ik het toch nog een beetje "leuk" brengen als iemand het vraagt. Want het voelt rot dat het zo moet gaan... het is niet fijn dat mijn moeder zo naar mij is...
Ik wil graag aankomen en zij komt elke keer met een maatje xs wat ze dan koopt voor me als zijnde kadootje en daar pas ik niet in.. heb gewoon maat 38 en dan wordt ze boos als ik zeg dat het te klein is..![]()

Mijn hele familie. Ik studeer informatica, mij wordt nooit wat gevraagd over computerproblemen, maar gaan ze discussiëren hoe het nou allemaal in elkaar zit (dus routers, telefoons, laptops etc.). Of al die discussies over voeding, hoe eten na 8 uur niet goed is, dat wijn gezond is (halve waarheid), dat ik veel te veel eet, of al die opmerkingen over dat ik dik word (hoogste wat ik gehad heb is ~14%). Blah blah, besteed er al geen eens meer aandacht is, die plaat is toch niet weg te krijgen.
![]()

Eens. In mijn omgeving zit het wel redelijk goed gelukkig.

Gelukkig een gezonde band mee.Veel show momenteel...Maar of er ook iets gaat gebeuren?Noord-Korea wil de VS nuken
Them tractors are comming!
![]()
Wellicht niet, is waarschijnlijk de common enemy techniek. De oen heeft niet zo'n sterke hand op zn land als zn vader had. Door deze techniek creëert hij dus een gemeenschappelijke vijand waardoor de aandacht van hem afgaat. Bovendien is oorlog of de dreiging voor oorlog iets goed om een volk dicht bij elkaar te krijgen. Dus zo wil hij meer steun winnen.Veel show momenteel...Maar of er ook iets gaat gebeuren?
Om schade aan te richten.