XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

verse muntthee ;)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 13:53 ----------

Tof zie de mensen die te veel kilo's meedragen al kijken naar jullie als je van een colaatje geniet ;)

hahaha.. zo nu en dan mag en kan dat ook gewoon he :D vanavond weer even flink knallen is dat ook weer vergeven :p

morgen verjaardag:( das altijd weer minder... die zeikende mensen

Kijk die blik van die 2 middelste generaals

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Links machteloosheid en 'wat een idioot' en twijfel?
Rechts verwondering met vleugje angst?

Vgl dat bv met Obama & zn generaals, die hebben altijd een meer vastberaden, strenge blik.

En beter zittende uniformen.

vpr op de deadlift :D :D :D

Heerlijk getraind vanochtend.

Voor het eerst in 4 maanden weer een beetje gedeadlift.

Picard-YES-meme.jpg

Op zich mogen die allemaal dood van mij, potentieel gevaarlijke rotte plekken in onze westerse maatschappij.

Het enige probleem is dat dit het martelaareffect creëert bij de overlevenden die wel terugkomen...

Op zich mogen die allemaal dood van mij, potentieel gevaarlijke rotte plekken in onze westerse maatschappij.

Het enige probleem is dat dit het martelaareffect creëert bij de overlevenden die wel terugkomen...

Paspoort afpakken ivm strijden voor een vreemde mogendheid.

Niet achter kijken is uit frustratie op mijn werk krijg ik steeds kritiek op mijn eten (dieet) maar zijn nu net degene die goed int vet zitten :)

mensen denken vaak bij het woord dieet.. dat je niets eet.. jij hoeft toch niet op dieet et etc... denk dat ik meer eet als gemiddelde die daar zit alleen geen troep zeg maar..

Eindelijk eens een facepic van MissNuke. :D

mensen denken vaak bij het woord dieet.. dat je niets eet.. jij hoeft toch niet op dieet et etc... denk dat ik meer eet als gemiddelde die daar zit alleen geen troep zeg maar..

en als je dan eens een cheat maaltijd inlast zeggen ze dan.... kan je het niet volhouden je dieet... :rolleyes:

Terug
Naar boven