MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

"you think your girlfriend doesn't notice your male chauvinism and fascist ideals of beauty? YOU ARE SO WRONG."

als antwoord hierop, LOLL!!

http://9gag.com/gag/6953160

Belgisch topvoetbal morgen, dag kan niet meer stuk.

Telkens als ik jou avatar zie denk ik dat ik Marcel zie posten.

5EghJ.gif

:roflol: zal marcel blij mee zijn....:o

Jij bent buffer dan ik....:sad:

Zat een beetje rond te kijken op de facebook pagina van een gym in de buurt.. En wat ben ik blij met mijn homegym als ik dat zo bekijk.. Kracht gedeelte staat vol met apparaten en enkele racks die bestemd zijn voor bicep curls.. Hoog uit 50 kg wat er bij lag.

Logisch dat iedereen die naar de gym gaat hier in de omgeving enkel een sixpack heeft.. :roflol:

laptop viel uit door oververhitting en dacht dat videokaart was doorgebrand. ik heb de laptop 5 keer opnieuw helemaal uit elkaar gehaald en in elkaar gezet en de temperaturen van de CPU cores zijn nu 15C minder + ik kan mijn laptop nu helemaal in en uit elkaar zetten. hallelujah.

dit

http://chrome.google.com/webstore/detail/youtube-options/bdokagampppgbnjfdlkfpphniapiiifn

eindelijk goede opmaak zonder al die teringzooi als header, comments, ads, etc. plus je kan maximaal 1 filmpje kijken per link als je het goed instelt.. voor mij handig omdat ik anders via related videos uren op youtube blijf hangen. ook niet-automatisch afspelen plus herhalen zit erbij, echt ideaal!!

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 00:57 ----------

laptop viel uit door oververhitting en dacht dat videokaart was doorgebrand. ik heb de laptop 5 keer opnieuw helemaal uit elkaar gehaald en in elkaar gezet en de temperaturen van de CPU cores zijn nu 15C minder + ik kan mijn laptop nu helemaal in en uit elkaar zetten. hallelujah.

zat zeker veel stof in dan?

dit

http://chrome.google.com/webstore/detail/youtube-options/bdokagampppgbnjfdlkfpphniapiiifn

eindelijk goede opmaak zonder al die teringzooi als header, comments, ads, etc. plus je kan maximaal 1 filmpje kijken per link als je het goed instelt.. voor mij handig omdat ik anders via related videos uren op youtube blijf hangen. ook niet-automatisch afspelen plus herhalen zit erbij, echt ideaal!!

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 00:57 ----------

zat zeker veel stof in dan?

erg veel

Dit net :roflol:

welgeteld 4 zwarte haartjes op bovenlip

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een geslaagde accutane kuur achter de rug. Na 6 maanden heeft het me ongelooflijk veel geholpen, maar ik ben echt blij om er eindelijk van af te zijn. Ik voelde me die hele periode SHIT. Gains vielen tegen, was de halve tijd depri, maar nu ben ik er van af, de side effects waren gewoon k*t. Maar ja, fresh start, fresh gains! Het is een hele opluchting om die troep niet meer in te hoeven nemen.

heil deze baas

1364768000881.png

Heerlijk gefeest met Pasen:D eerst grandopening beachclub fuel en erna nog doorgaan naar lentekriebels, bam

het zonnetje, brunch + wok
En vrij, is altijd goed.

Terug
Naar boven