AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Kijk je hotter than my daughter gaat het over mijn woonplaats, hahahahaha.

Water toegevoegd?? gebeurd nogal vaak...
Vast wel. Dat is zo bij iedere supermarkt, maar als je het bij de slager koopt ben je veel meer kwijt. En dat wat overblijft als je het water niet meeweegt, is vast nog meer dan dat je bij de slager krijgt voor die prijs. :)

Dit is incl. verpakking en zo'n kartonnetje erin.

Is ook 'n 'oude' foto.

tumblr_m1aybpUIXM1r05erp.png

Dana Linn Bailey... Is het verkeerd om hier opgewonden van te raken?

Bulk gaat zeer goed, als ik zo doorga ben 95 +

Wie z'n kloon ben jij nou weer?:rolleyes:

Dana Linn Bailey... Is het verkeerd om hier opgewonden van te raken?

Waarom ? Wijfie is in top shape!! Denk echt niet dat je de enige bent hahaha
Vind 't zelf ook super,.. alleen ben ik dan weer vd lange haren en blond :o

Hoorde allerlei gerommel beneden. Blijkt dat m'n vader, m'n broer en vriendin van m'n broer een koelkast naar binnen proberen te krijgen met een steekwagen. Heb het maar overgenomen en hem gewoon opgetild en over de drempel in de gang gezet :) Is dat ijzer slepen toch nog ergens goed voor geweest...

verkapt kijk mij sterk zijn post.

Hoorde allerlei gerommel beneden. Blijkt dat m'n vader, m'n broer en vriendin van m'n broer een koelkast naar binnen proberen te krijgen met een steekwagen. Heb het maar overgenomen en hem gewoon opgetild en over de drempel in de gang gezet :) Is dat ijzer slepen toch nog ergens goed voor geweest...

Pics or no proof.:mad:

goede progressie heb je gemaakt man

Terug
Naar boven