MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jantje lacht. Jantje huilt..

OT: Gewoon, geen reden nodig. :)

Zalig man, ik begin zelf spontaan te lachen :p

Heb wel medelij met de vrouw... al is ze behoorlijke zuurpruim... maar dat zal ik ook worden als je totaal geen zereneus gesprek meer kan voeren en je kerel om een poep en een skeet in een deuk ligt

Heb wel medelij met de vrouw... al is ze behoorlijke zuurpruim... maar dat zal ik ook worden als je totaal geen zereneus gesprek meer kan voeren en je kerel om een poep en een skeet in een deuk ligt

Nog maar niet te spreken over die knuffel op schoot de hele dag :eek:
Inruilen!!!!!! :p

Al zal deze niet heeeel snel iets vinden met haar goddelijke lichaam :D :D

De nieuwe Game of Thrones aflevering die ik aan het downloaden ben. Echt psyched ^^.

Wel spijtig dat zijn broer en dochter niet meer komen... die man heeft er natuurlijk ook niet om gevraagt..

Niet alleen spijtig,.. gewoon triest,.. snap dat het voor naaste moeilijk kan zijn om aan te zien,.. maar ff dat ene uurtje in de week oid,..

Dik mee eens hoor. Hoogstwaarschijnlijk gewoon een excuus.

wss wel idd,.. "druk" en "geen" tijd lijken wel stopwoordjes tegenwoordig,.. sommige dingen moet je gweoon tijd voor maken.
Btw, ook steevast een excuus voor mensen die niet willen sporten :D :D

De zon :) :) :)

Ja idd.... Zou hij wat meer gemiddeld doen, dan zou zij dat waarschijnlijk ook doen

Lucas1364811296.png

Morgen maar wat inslaan. :D

Water toegevoegd?? gebeurd nogal vaak...

Water toegevoegd?? gebeurd nogal vaak...

of er zit gewoon te weinig in de verpakking. :rolleyes:

''jonathan later'' heeft menig foto's op zijn FB staan waar het verschil redelijk groot is met het gewicht op het etiket en de werkelijke inhoud.
wordt nu gevraagd gegevens door te sturen naar een Email adres zodat ze gegevens kunnen verzamelen en d'r werk van kunnen maken :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb jaren in een slagerij gewerkt als zaterdag baantje. Kan gewicht op dat gebied dus redelijk inschatten. Maar bij twijvel gewoon even op de groente weegschaal leggen heb ik ook wel gedaan. :D dan weet je zeker dat er genoeg inzit of niet.

of er zit gewoon te weinig in de verpakking. :rolleyes:

''jonathan later'' heeft menig foto's op zijn FB staan waar het verschil redelijk groot is met het gewicht op het etiket en de werkelijke inhoud.
wordt nu gevraagd gegevens door te sturen naar een Email adres zodat ze gegevens kunnen verzamelen en d'r werk van kunnen maken :cool:

En doe ik dat een keer, wordt er niet gereageerd:
4qmp3.jpg

Terug
Naar boven