- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Zalig man, ik begin zelf spontaan te lachen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb wel medelij met de vrouw... al is ze behoorlijke zuurpruim... maar dat zal ik ook worden als je totaal geen zereneus gesprek meer kan voeren en je kerel om een poep en een skeet in een deuk ligt

Nog maar niet te spreken over die knuffel op schoot de hele dag
Inruilen!!!!!!![]()
Wel spijtig dat zijn broer en dochter niet meer komen... die man heeft er natuurlijk ook niet om gevraagt..
*speelt wilhelmus* 
Wel spijtig dat zijn broer en dochter niet meer komen... die man heeft er natuurlijk ook niet om gevraagt..
Niet alleen spijtig,.. gewoon triest,.. snap dat het voor naaste moeilijk kan zijn om aan te zien,.. maar ff dat ene uurtje in de week oid,..
Dik mee eens hoor. Hoogstwaarschijnlijk gewoon een excuus.

Ja idd.... Zou hij wat meer gemiddeld doen, dan zou zij dat waarschijnlijk ook doenHeb wel medelij met de vrouw... al is ze behoorlijke zuurpruim... maar dat zal ik ook worden als je totaal geen zereneus gesprek meer kan voeren en je kerel om een poep en een skeet in een deuk ligt
+1

En doe ik dat een keer, wordt er niet gereageerd:of er zit gewoon te weinig in de verpakking.
''jonathan later'' heeft menig foto's op zijn FB staan waar het verschil redelijk groot is met het gewicht op het etiket en de werkelijke inhoud.
wordt nu gevraagd gegevens door te sturen naar een Email adres zodat ze gegevens kunnen verzamelen en d'r werk van kunnen maken
En doe ik dat een keer, wordt er niet gereageerd:
http://i48.tinypic.com/4qmp3.jpg