Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat is op zich wel nice zolang ze de remmen maar wel ff controleren.

Hebben ze bij zulkje garages geen last van herkeuringen?

elke apk garage krijgt geregeld controles..

mijn vader is automonteur dus free onderhoud voor mij :D

beetje jammer dat een vriend van me vorige maand me auto in puin heeft gereden

bij beun de beunhaas zeker, breng hem maar is naar een garage

Lawl, dat jij een oor aan laat naaien door een garage daar ben jezelf bij. Je bent zeker ook niet erg handig op technisch vlak of wel?

Moet er wel bij vertellen dat ik alles zoveel mogelijk zelf doe (hobby) en ik ervoor zorg dat het enige is wat er moet gebeuren het verwisselen van de uitlaat.. Rij namelijk met 3" open uitlaat zonder katalysator.

bij beun de beunhaas zeker, breng hem maar is naar een garage

Hoezo zou keuren veel geld kosten? Sowieso naar een onafhankelijke keuringstation rijden anders verzinnen ze er zelf wel dingen bij.

Mijn eigen autos waren allemaal meteen goedgekeurd. En als er iets is laat je dat ergens goedkoop maken en volgende dag gratis herkeuring.

Keuren hoeft niet duur te zijn idd, maar zodra er onderdelen vervangen moeten worden ben ik altijd de sjaak.

Keuren hoeft niet duur te zijn idd, maar zodra er onderdelen vervangen moeten worden ben ik altijd de sjaak.

True that !

Vorig jaar heeft het me een aardige duit gekost omdat er een en ander vervangen moest worden (silentblocks), dit jaar waren mijn banden en remmen nog maar net op de limiet, die kerel zei nog, ik zou niet meer te lang wachten om ze te vervangen. Ook een geluk dat ze mijn "foetel-legt-de-auto-hoger-rubbers" tussen de veringen niet hebben zien zitten :D

Lekker getraind! Hoofd heerlijk leeg gemaakt.

ronnie coleman heeft wel het een en ander goed gemaakt na het te laat komen van shawn rhoden :(
jamaicaans bloed enzo denk

klein glimlachje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, dat is nou jammer voor die vriend van jou want die gaat hij betalen..Toch? :eek:

erg leuk voor een zondag, rond 7uur... als de buurt nog ligt te slapen :devil:

Zondag ochtend als ik terug kwam van stappen en dan volgas door de eerste versnelling :)

Terug
Naar boven