Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pr op incline dumbbellpress 8 * 60kg :p

Echte beachboy!

Damn b*ch, hebben geen dumbbells van 65 waar ik train :(

Dikke press trouwens man! Hoe is het met de sterkste man shizzle?

Bij mij kan ik er schijven aanhangen door straps te gebruiken ;)

Kan niet klagen wat betreft Strongman trainingen, als ik kijk naar hoe ik begon en hoe het nu is maak ik mooie progressie (al zeg ik het zelf). Moet ook wel, want wordt flink gepushed haha :D

Zondag ochtend als ik terug kwam van stappen en dan volgas door de eerste versnelling :)
ScumbagSteveHat.png

Zondag ochtend als ik terug kwam van stappen en dan volgas door de eerste versnelling :)

Als je bij mij in de straat woonde en ik zou een paar keer door zo'n geintje gewekt worden op zondag...

Had ik je Impreza opgetild en dubbel gevouwen!

Als je bij mij in de straat woonde en ik zou een paar keer door zo'n geintje gewekt worden op zondag...

Had ik je Impreza opgetild en dubbel gevouwen!

idd, ****ing irritant.. vorig jaar in de ''grote vacantie'' werd hier tegenover gebouwd :mad:

Maar mocht ik dan zelf met 'n impreza rijden, dan zou ik het wel lachen vinden. :roflol:

OT: gister kon ik m'n arm niet in een bepaalde manier houden zonder pijn te hebben aan m'n schouder, nu voel ik niks meer :D Morgen weer trainen dus! :)

Geintjes zijn altijd leuk, alleen wel bij een ander. :D

En idd euro 98 wat erin gaat.

ING heeft mijn bankrekening weer rechtgetrokken na de storing van gisteren.
Kan ik toch naar tattoocon A'werpen het weekend, pfffffffffffffff

voicemail van een leuke meid die ik een kaartje had gestuurd, ze wil volgende week afspreken :)

inb4 mensen die zeggen dat dat via facebook/twitter/whatsapp/skype hoort.

mijn deze week kan niet meer stuk, op naar volgende week!

voicemail van een leuke meid die ik een kaartje had gestuurd, ze wil volgende week afspreken :)

inb4 mensen die zeggen dat dat via facebook/twitter/whatsapp/skype hoort.

mijn deze week kan niet meer stuk, op naar volgende week!

Goed bezig man!

Terug
Naar boven