AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

voicemail van een leuke meid die ik een kaartje had gestuurd, ze wil volgende week afspreken :)

inb4 mensen die zeggen dat dat via facebook/twitter/whatsapp/skype hoort.

mijn deze week kan niet meer stuk, op naar volgende week!

Succes volgende week

Net in de gym zat ik mijn delts te pompen zaten er 2 fat c**ts me te bewonderen, wijzen en giegelen. Maar ik heb zoiets van disregard females, acquire aesthetics and currency. Heb die 2 bitches totaal genegeerd terwijl ik mn eigen delts zat te miren in de spiegel. Ik heb ze nog wel een sexy blik toe geworpen zo van do you even lift bro? Ik schat in dat ze nu thuis zitten te vingeren op mijn delts, feels good brah.

voicemail van een leuke meid die ik een kaartje had gestuurd, ze wil volgende week afspreken :)

inb4 mensen die zeggen dat dat via facebook/twitter/whatsapp/skype hoort.

mijn deze week kan niet meer stuk, op naar volgende week!

Medieval pua tactics, nice!
(Srsly!)

Net in de gym zat ik mijn delts te pompen zaten er 2 fat c**ts me te bewonderen, wijzen en giegelen. Maar ik heb zoiets van disregard females, acquire aesthetics and currency. Heb die 2 bitches totaal genegeerd terwijl ik mn eigen delts zat te miren in de spiegel. Ik heb ze nog wel een sexy blik toe geworpen zo van do you even lift bro? Ik schat in dat ze nu thuis zitten te vingeren op mijn delts, feels good brah.

Waarschijnlijk zei de één tegen de ander: Zie die ecto zichzelf dan uitsloven, zal zichzelf ook wel regelmatig aftrekken voor de spiegel. En toen moesten ze giegelen.

Ging waarschijnlijk ongeveer zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:jk:

Geen idee bro, ziekste wat ik gezien heb was bij een vriend van me, Dodge Ram met bijna 500pk.
Zit standaard een digitale meter in om benzine verbuik te laten zien, reden we volgas weg bij stoplicht ; 74L/100km

:roflol:

eenn lpg'tje? met een RAM 5.7Hemi rijdt je voor 12euro 100km op lpg..
nog wel bijna 20l :roflol:

:roflol:

dat Muayboran terug is, alleen jammer dat ie zichzelf niet in de echt/nep sectie post

:roflol::roflol::roflol:

8,9 op anatomie toets :) En dat mijn straps binnen zijn, weer fijn deadliften.

... ?

Ow shit nice Marcel :D

Vanmorgen besloten dat ik morgen vrij heb...........

Terug
Naar boven