AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hij rijdt momenteel 1 op 22. Vond ik wel aardig... fabrieks opgave is 1:25 (snelweg)
Het gaat erom wij zijn tevreden. En ik hou gewoon niet van een auto met zo een hoog "aanrij" gehalte (dat bedoel ik in uiterlijk dan he ;) ) want ik moet zeggen die bak van jou rijdt wel lekker. Eerlijk is eerlijk, heb er een paar keer in gereden. Hoefde gelukkig de benzine niet zelf te betalen.

Mijn ego past in mijn kleine picanto.. Daar hoef ik daar geen grotere auto voor aan te schaffen! :P

Klopt, ik haal met m'n Aygo ook zo'n 1/20. Een hork van een auto, maar rijdt wel zuinig:)

Zonnnetje en pr hardlopen 5k.

Na 3 dagen goed beroerd te zijn geweest dankzij een smerig verkoudheids/griepvirus, vandaag ineens weer 100%
Ik dank het halve bolletje rauwe knoflook die ik gisteren heb gegeten en de hele rode peper die ik als een mietje met water heb weggeslikt.
Blessed be garlic. BLESSED.

Wie wil er zoenen?? *O*

Eindelijk weer kunnen trainen na 4 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn :o
En heerlijk in de sauna gelegen :heart:
Goed begin van de verder luie zondag :)

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 13:27 ----------

Na 3 dagen goed beroerd te zijn geweest dankzij een smerig verkoudheids/griepvirus, vandaag ineens weer 100%
Ik dank het halve bolletje rauwe knoflook die ik gisteren heb gegeten en de hele rode peper die ik als een mietje met water heb weggeslikt.
Blessed be garlic. BLESSED.

Wie wil er zoenen?? *O*

Heb je die knoflook gewoon zo los gegeten? :kots: Niet eens door een gerecht ofzo?

Ik vind je wel een bikkel met je rode pepers en rauwe knoflook :p
had nog nooit gehoord dat dat zou helpen.

Wel ui naast je bed leggen bij verkoudheid :cool:

na 3 dagen goed beroerd te zijn geweest dankzij een smerig verkoudheids/griepvirus, vandaag ineens weer 100%
ik dank het halve bolletje rauwe knoflook die ik gisteren heb gegeten en de hele rode peper die ik als een mietje met water heb weggeslikt.
Blessed be garlic. Blessed.

wie wil er zoenen?? *o*

:d

straks weer in me tshirt naar de hoornse plas op me snorfietsie :)

Eindelijk weer kunnen trainen na 4 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn :o
En heerlijk in de sauna gelegen :heart:
Goed begin van de verder luie zondag :)

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 13:27 ----------

Heb je die knoflook gewoon zo los gegeten? :kots: Niet eens door een gerecht ofzo?

Ik vind je wel een bikkel met je rode pepers en rauwe knoflook :p
had nog nooit gehoord dat dat zou helpen.

Wel ui naast je bed leggen bij verkoudheid :cool:

Veel mensen denken dat het oudewijven-praat is, maar in dit geval is het wel een bewezen feit.
Rauwe knoflook heeft antibacteriele en virale eigenschappen. Capscaicine doet weer wonderen voor je immuunsysteem en heeft anti-inflammatoire eigenschappen.
Die 2 gecombineerd zijn mijns inziens de beste defense bij een verkoudheid of griepje.

Je hoeft er ook geen bikkel voor te zijn; gewoon slikken als een pilletje en wegspoelen met water.
Een knoflooksaus gemaakt van rauwe knoflook, opgewreven met zout en aangelengd met water is nog heel lekker ook. Heerlijk bij gegrilde vis of kip.

snap überhaupt niet waarom je een nieuwe wagen koopt ???, zakken altijd gigantisch in waarde vanaf het moment dat je de garage uit rijdt.
doe mij maar een 2e hands auto met +- 25-50k kiliometer ;)

Bedoelde eigenlijk ook niet letterlijk nieuwe bak.. Maar gewoon dat hij een nieuwe auto heeft, als in zijn oude verkocht en een nieuwe verkregen. Wilde gewoon weten of hij die auto gekocht had zeg maar.

Veel mensen denken dat het oudewijven-praat is, maar in dit geval is het wel een bewezen feit.
Rauwe knoflook heeft antibacteriele en virale eigenschappen. Capscaicine doet weer wonderen voor je immuunsysteem en heeft anti-inflammatoire eigenschappen.
Die 2 gecombineerd zijn mijns inziens de beste defense bij een verkoudheid of griepje.

Je hoeft er ook geen bikkel voor te zijn; gewoon slikken als een pilletje en wegspoelen met water.
Een knoflooksaus gemaakt van rauwe knoflook, opgewreven met zout en aangelengd met water is nog heel lekker ook. Heerlijk bij gegrilde vis of kip.

En dat bewijs jij nu ook :rolleyes:

Weer wat geleerd :D
Als ik weer eens een verkoudheid/griepje aan voel komen ga ik het toch maar eens proberen :)

Geen kater na tattoocon Antwerpen !!!!!!

......wat heb ik verkeerd gedaan ?

Wat grappig Bas, hihi!

• Like
Waarderingen: mat
Eigenlijk zitten er best veel computer nerds op DBB, met al dat gamen van die online RPGs. Gingen jullie nooit buiten spelen en later chillen vroeger?

Eigenlijk zitten er best veel computer nerds op DBB, met al dat gamen van die online RPGs. Gingen jullie nooit buiten spelen en later chillen vroeger?

Vroeg ik me ook al af.

Vroeger voor het donker thuis, verplicht met vieze kleren van het klimmen, voetballen etc.
Loglifting deden we ook al door boomhutten te bouwen etc.

Gffrdomme vroeger "bekten" we de bisjes gewoon nog in de bosjes ipv virtueel via whatsapp / facebook en die andere sjeis.

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven