MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

grote e-derde been :cool:
met dank aan ivo en anderen:D

en een ipad 4 voor 70 euro gekocht

Intermittent fasting:
Onderhoud 2900
Trainingsdagen 3300 kcal
Rustdagen 2100, maar in praktijk 1900 door -200kcal van cardio.
Zondag: NO-CARB. niet meer dan 1200 kcal. (tussen zaterdag en zondag 24 uur vast)

Heb geprobeerd zo groot mogelijke kcal tekorten te creeeren zonder dat mijn kracht er onder lijdt. Ik boek nog steeds elke week PRs.

Ik vast elke dag 16 uur en van zaterdag-zondag 24 uur. Lichte cardio alleen op rustdagen.

Macro:
Eiwit: 180g (200g op zondag)
Vetten: 60-70g op trainingsdagen. Het dubbele op rustdagen.
Carbs: rest (<30g op zondag)

Training: 3x in de week compounds.
Cardio: licht op rustdagen.

Na een tijd experimenteren met kcal inname en macro's, moet ik zeggen dat dit perfect werkt voor mij.

Haha, IF FTW ja. Doe in principe hetzelfde qua kcal, alleen niet die no-carb sunday. Werkt super

Al maanden te druk geweest om een middagje te gamen.
Even een lui weekendje zonder met werk bezig te zijn, s'avonds even hardlopen en de rest van het weekend op m'n luie reet zitten en niks doen.

2mb9k4.png

Al maanden te druk geweest om een middagje te gamen.
Even een lui weekendje zonder met werk bezig te zijn, s'avonds even hardlopen en de rest van het weekend op m'n luie reet zitten en niks doen.

2mb9k4.png

tera online, heb ik zelf ook even gespeelt
nice

OT: vandaag in een andere gym gaan trainen als gewoonlijk, meer buffere dudes & minder oudjes daar, nice

MMORPGs :') Wat heb ik daar ongehoord veel uren aan verspild, nooit meer.

ongelooflijk veel world of warcraft :o doch geen spijt van gehad, veel plezier gehad
Ik een ander spel (Conquer Online), maar heb me uiteindelijk de t**fus gevloekt en ben keihard gescammed d.m.v. een credit card chargeback oid. toen ik shit had verkocht. Nooit. Meer.

Terug
Naar boven