MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik denk dat hij doelt op:

-Jij bent 26 jaar.
-staat op mans naam, heeft twintig jaar het rijbewijs.

-18+20=38

Jij 26, hij 38. (volgens sommigen te groot leeftijdsverschil)

Opinions are like a**holes:rolleyes: Volgens mij heeft r man het dan gewoon goed bekeken:cool:

Met kleine auto's scheelt het niet veel.. grotere auto''s wel.

---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 23:03 ----------

hahaha.. *lol* mijn micraatje lima hiervoor was zelfs een 1.2!
maar ja.. die stoelen van de yaris vind ik echt waardeloos zitten. Ik zit hoger en rechter op in mijn picantotje.... Vind dat altijd wel fijn die hogere zit. :o

Haha de nieuwe schijnen inderdaad niet zulke goede stoelen te hebben. Wij hebben nog een oud model ( wel facelift versie). Eerlijk gezegd vind ik hem mooier dan de nieuwere al blijft die lelijk :o . Ach het is geen pauper auto en ik hoef me niet druk te maken dat iemand zijn deur open gooit tegen mijn auto.

Hij is nog wel relatief vlot hoor voor een 1.0 :p moet zeggen dat het nog best veel rijplezier geeft, lekker door de bochten heen gooien, veel schakelen.

Hij is nog wel relatief vlot hoor voor een 1.0 :p moet zeggen dat het nog best veel rijplezier geeft, lekker door de bochten heen gooien, veel schakelen.

tumblr_m4sbtaWPTU1rx84v2o1_400.gif

tumblr_lr6gx2m1hQ1qial2l.png

230 x 12 = 2760euro..

Wauws, geloof dat mijn ford 250 per jaar kost ofzo :roflol:
zijn die wegen belastingen in belgie goeiekoper, of duurder?

Alles is bij jullie goedkoper, k ga verhuizen denk ik..:D

Jezus, 230 euro per maand aan wegenbelasting?! Je moet er wat voor over hebben natuurlijk hahah.

Haha, heel goed! Veel plezier er alvast mee Marcel! ;)

Tnx.:)

Weeral een nieuwe bak marcel :roflol: Je had toch onlangs nog maar die audi s6 (tweedehands) aangeschaft?

S6 is alweer verkocht.:(

Ik heb nu een kia picanto design edition met aluminium sportvelgen en sportbekleding. :D Klein maar wel zo makkelijk en ik rij toch alleen. Bevalt me prima!

En ach.. als we echt ver weg moeten pakken we zijn grotere broertje wel. De venga... rijdt zalig.. diesel 6 bak!

Je gaat toch niet serieus Range Rover met kia vergelijken?De opgetelde nieuwprijs van die 2 vehikels dekt nog niet eens de bpm van die range, lol.
No hate maar dat soort auto's zie ik als transportmiddelen die het niveau van het openbaar vervoer maar net ontstijgen, sorry.

.. en de Venga zit zat vermogen in. :D

Really?
57 kw en 220 Nm voor de 1.4 of 94 kw en 260 Nm voor de 1.6.
Again no hate ofc.

Haha met zo weinig vermogen in mijn eigen auto zou ik me kapot frustreren. Al rij ik de laatste tijd eigenlijk alleen in auto van mijn ma vanwege praktisch oogpunt en omdat ik daarmee mijn rijbewijs niet kwijt kan raken op de snelweg :roflol:

Nadeel is alleen wel dat er praktisch geen vermogen in zit, t gaat vooruit maar daar is ook alles mee gezegd.

Verstandig maar leuk is idd anders.:p

Hij staat op mans naam.. die heeft al bijna 20 jaar rijbewijs.. en dus ook max aantal schadevrije jaren

Dat verklaart een hoop.:roflol:

Nee man, a klasse auto's moet je gewoon nieuw kopen schrijven nauwelijks af:
Bähr & fess forecasts GmbH heeft voor ons alle restwaardes na drie jaar en 60.000 kilometer (dus bij wederverkoop in 2016) op een rijtje gezet en daaruit de top 10 voor auto's met 14 procent bijtelling gedestilleerd. Wat opvallend is: ondanks het feit dat de bezitters van dieselauto's met een CO2-uitstoot van meer dan 50 g/km vanaf 1 januari 2014 gewoon wegenbelasting moeten betalen en dit tarief hoger is dan bij benzineauto's met een gelijk gewicht, staan er toch veel diesels in de Top 10.

De restwaardekoning is echter de Skoda Citigo 1.0 60 pk. Deze kost 7.990 euro en heeft na 36 maanden en 60.000 kilometer nog 63 procent van z'n waarde. Opvallend: de Citigo hoeft z'n eerste plek niet met de Seat Mii of de Volkswagen Up 1.0 60 pk te delen. Naast de Citigo is er nog één auto die ook 63 procent van z'n waarde behoudt: de Kia Picanto 1.0. Die krijgt echter de zilveren plak, omdat de instapprijs van 8.495 euro een dikke 500 euro hoger ligt die van de Skoda.

De Seat Mii 60 pk heeft weliswaar ook 14 procent bijtelling en is met z'n vanafprijs van 7.895 euro nog vijf euro goedkoper ook, maar na drie jaar heeft-ie 62 procent van z'n waarde en dus moet de Mii z'n meerdere in de Citigo erkennen. De Spanjaard staat op de derde plek. De Volkswagen Up met 60 pk benzinemotor voldoet niet meer aan de eisen voor 14 procent bijtelling en dus mag die auto niet meedoen in dit lijstje. Op vier vinden we dan toch een Volkswagen Up: de 1.0 Ecofuel, die net als de Mii 62 procent van z'n waarde behoudt.

De vijfde plek is voor de 500 0.9 Twinair 65 pk. Ook die behoudt 62 procent van z'n waarde, maar moet door z'n hogere vanafprijs (13.295 euro) de Seat en de Volkswagen voor laten gaan.

Op de zesde plaats de Eerste B-segmenter, de Renault Clio 0.9 TCe. Die behoudt na 36 maanden en 60.000 kilometer 61 procent van z'n waarde en kost 13.490 euro. Op plek zeven de eerste diesel van het stel, de Peugeot 208 1.4 HDi 2Tronic. Ook met 61 procent restwaarde, maar dan met een nieuwprijs van 17.010 euro. Op acht nog een spaardiesel, de Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion, die voor 17.990 euro mee mag en ook 61 procent van z'n waarde behoudt.

Voor de auto's op de plekken negen en tien geldt dat 60 procent van de investering rest na drie jaar. De Kia Rio 1.1 CRDi pakt een negende plek door z'n nieuwprijs van 15.395 euro, de Citroën DS3 1.4 e-HDi 70 pk Airdream EGS pakt nipt de tiende plek door een vanafprijs van 18.540 euro

Bron: Autoweek

moet zeggen dat ik enkel je eerste zin gelezen heb :rolleyes:.

maar als jij zo'n Range nieuw of jong 2e hands koopt scheelt dit toch al een hoop, zelfs mijn fiesta was veel goedkoper, en die had 26dk. op de teller staan..
ik blijf bij m'n standpunt dat het gewoon onzin is om een nieuwe auto te kopen of je moet hem op de zaak zetten ivm inbrengen in boekhouding..

Really?
57 kw en 220 Nm voor de 1.4 of 94 kw en 260 Nm voor de 1.6.
Again no hate ofc.
Oke... get your point....
t is een 2.0 diesel..
Hij rijdt lekker zuinig...
en als je 40.000km in een jaar rijdt dan slurpt die bak van jou je bankrekening wel leeg.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
moet zeggen dat ik enkel je eerste zin gelezen heb :rolleyes:.

maar als jij zo'n Range nieuw of jong 2e hands koopt scheelt dit toch al een hoop, zelfs mijn fiesta was veel goedkoper, en die had 26dk. op de teller staan..
ik blijf bij m'n standpunt dat het gewoon onzin is om een nieuwe auto te kopen of je moet hem op de zaak zetten ivm inbrengen in boekhouding..

Dan zijn we het dus eens lijkt me of je hebt de eerste zin niet begrepen. Ik koop mn c-segmenters 2e hands zelfs niet in Holland:rolleyes:

Oke... get your point....
t is een 2.0 diesel..
Hij rijdt lekker zuinig...
en als je 40.000km in een jaar rijdt dan slurpt die bak van jou je bankrekening wel leeg.:rolleyes:

Dat is een prototype dan zeker want 2.0 liter diesel bestaat niet.:roflol:
1:10 is goed haalbaar met deze range rover trouwens tegenover jouw werkelijke verbruik van gemiddeld 1:15 (fabrieksopgave 1:22 lol) maar dat heeft er misschien mee te maken dat kia gebruikt maakt van sterk verouderde opel motorentechniek.

Hij rijdt momenteel 1 op 22. Vond ik wel aardig... fabrieks opgave is 1:25 (snelweg)
Het gaat erom wij zijn tevreden. En ik hou gewoon niet van een auto met zo een hoog "aanrij" gehalte (dat bedoel ik in uiterlijk dan he ;) ) want ik moet zeggen die bak van jou rijdt wel lekker. Eerlijk is eerlijk, heb er een paar keer in gereden. Hoefde gelukkig de benzine niet zelf te betalen.

Mijn ego past in mijn kleine picanto.. Daar hoef ik daar geen grotere auto voor aan te schaffen! :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven