MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nah hij heeft de Audi niet gezien en dat hou ik zo want ze maken een tering bende van de auto :roflol:

    Je weet dat ik het daar niet over heb :D

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Hij heeft niks in mijn kont gespoten?

    Nohomonosteroids
     
    Even heerlijk zwemmen!!
     
    Vorige week over FIBO verteld tegen mijn ouders. En ik vertelde daarnet aan mijn moeder over die meet en toen vertelde ze mij iets epic :eek:
    "Als je wil kan je eens een fitness/bbing beurs uitwerken voor regio benelux. En als het wat goed is kan ik het voorstellen aan mensen. En als je het dan goed verkoopt mag je het misschien echt organiseren!"

    :eek::eek: Nice!

    (beide ouders werken in de organisatie van vakbeurzen)
     
    Vorige week over FIBO verteld tegen mijn ouders. En ik vertelde daarnet aan mijn moeder over die meet en toen vertelde ze mij iets epic :eek:
    "Als je wil kan je eens een fitness/bbing beurs uitwerken voor regio benelux. En als het wat goed is kan ik het voorstellen aan mensen. En als je het dan goed verkoopt mag je het misschien echt organiseren!"

    :eek::eek: Nice!

    (beide ouders werken in de organisatie van vakbeurzen)
    Je kunt me inhuren voor een seminar, moet wel even flink in de buidel tasten, maar ik ben het het waard (sowieso haal je het er vrij makkelijk uit, mijn voltallige fanclub staat klaar om geld te lappen om mijn stem te horen).
     
    Je kunt me inhuren voor een seminar, moet wel even flink in de buidel tasten, maar ik ben het het waard (sowieso haal je het er vrij makkelijk uit, mijn voltallige fanclub staat klaar om geld te lappen om mijn stem te horen).
    Jij deed lastig in het meettopic, jij krijgt al geen stand :mad:
     
    Bedoel je nou dat Jasper drugs verkoopt aan de minderjarige Brenno? Nee toch?

    Aas verkopen is illegaal, gezien t feit dat ik geschorst ben ga ik echt niet het risico lopen dat ik weer vast kom te zitten voor iets waar ik verlies op zou maken :roflol:
     
    Auto gewassen en en in de poets gezet, bevroren handen maar t resultaat was t waard :) Dalijk ff gymen en dan heb ik echt t gevoel dat ik een nuttige ochtend gehad heb.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Back
    Naar boven