XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ze blijven langer staan, omdat ze willen weten wat er nog meer gaat gebeuren.
     
    8.5 voor Engels mondeling, vond t zelf echt k*t gaan maar kreeg 8.5 omdat ze wist dat ik goed Engels kon spreken :roflol:

    ---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 17:16 ----------

    Ze blijven langer staan, omdat ze willen weten wat er nog meer gaat gebeuren.

    True, zelfs al zou je weten dat het een tv is dan nog is het awkward om zo te pissen.

    Bewijst niks
     
    Heerlijk DnB beuk setje
    [Link niet meer beschikbaar]

    Maakt mijn dag weer goed. Vannacht door moet trekken voor school. 2 uur geslapen. Bijna gekotst in de metro.
    Nu wonderbaarlijk fit.
     
    WEEKEND!!!!!! lekker relaxen. Volgende week lekker naar het theater! en vanavond of morgen Jack Reacher kijken. Heb net de DVD van een vriend gekregen! :D

    oke.. wel werk gerelateerd.. maar toch....
    2 dagen productie vol omgegooid en testen gedaan met succes! Nu heb ik een 2 weken duurtest ingepland. en als het goed gaat word deze wijziging doorgevoerd. Gaat nog heel wat voet in de aarde hebben om de hele productie om te zetten... Maar het kan een besparing van 200.000 euro per jaar op gaan leveren! dus wel de moeite waard! :D
    Het lost ook meteen een aantal grote problemen op die al 20 jaar spelen.... :rolleyes:
    *lol* ben nog geen half jaar in dienst... voelt wel goed. En zeker als de jongens van productie mijn collega die er al tig jaar werkt gaan zitten opjutten van waarom ben jij daar in al die jaren niet opgekomen? hahahaha
     
    Onderweg naar landal huisje in Apeldoorn voor familieweekend, heb m'n basketbal mee dus hoop dat er een veldje is. Anders loop ik wel weer voor Jan lul
     
    Net getraind. Zometeen naar de wok. Bunkeren.
     
    Tijdens training van gisteren, na de elende in mijn linkerschouder en enorme tik en pijn in rechter schouder. Hele avond last van gehad, vreesde het ergste voor de ochtend. Ik sta op: niets aan de hand, nog geen zeurtje meer van over.

    En huge spierpijn in bovenrug, is geen maatstaaf voor goede training, dat weet ik, maar zo nu en dan wel lekker.

    Ik heb dan ook het gevoel te lopen als king kong.
     
    Back
    Naar boven