AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Moest gisteravond blazen in Apeldoorn na concert van Racoon.

P :engel:
 
Een hoop gerommel beneden.. en een hyper kindje die vanaf gister al zijn mooie tekening wil geven..

Edit : heerlijk ontbijt op bed en mooie tekening van mijn kleine man :)
 
Laatst bewerkt:
Een hoop gerommel beneden.. en een hyper kindje die vanaf gister al zijn mooie tekening wil geven..

laat hem mee trainen, pussymagnet by age of 16, en de rest van de dag geen last meer van.
so much win. :D

wou dat mijn ouders dat hadden gedaan
semi srs
srs
 
laat hem mee trainen, pussymagnet by age of 16, en de rest van de dag geen last meer van.
so much win. :D

wou dat mijn ouders dat hadden gedaan
semi srs
srs

Jij hebt duidelijk geen kinderen. Kind 'traint', kind valt half uur in slaap en wordt geresseted, kind is weer knetter hyper en druk. En zo gaat dat de hele dag door, althans bij de kinderen die ik ken.
 
Een hoop gerommel beneden.. en een hyper kindje die vanaf gister al zijn mooie tekening wil geven..

Edit : heerlijk ontbijt op bed en mooie tekening van mijn kleine man :)
Leuke verassing he! :)
 
bloemen gegeven, moederdag ook weer voorbij :o
Hoort erbij he! :)

heb zelf vrijdag een mooie witte orchidee gehad... trouwdag.. gut we hebben eraan gedacht! :D

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 10:50 ----------

Ik kwam er gisteravond laat pas achter dat het vandaag moederdag is :o
Geen cadeautje dus.
Benzine pomp heeft opvallend mooie boeketten.. ;) en de supers zijn gewoon open toch? hier wel.
 
Vind het dikke onzin zo'n dag. Gister ook pas half 4 wakker en te lam om nog stad in te gaan. Koop volgende week wel wat voor der.
 
Is toch de valse moederdag? Of zijn het in Nederland allemaal echte?
 
Hoort erbij he! :)

heb zelf vrijdag een mooie witte orchidee gehad... trouwdag.. gut we hebben eraan gedacht! :D

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 10:50 ----------


Benzine pomp heeft opvallend mooie boeketten.. ;) en de supers zijn gewoon open toch? hier wel.
Niet hier in Houten helaas, op zondag zijn de winkels gesloten. Dankje voor de tip, maar ik vind bloemen geen leuk cadeau, dus ze krijgt morgen wel wat van me :)
 
Leuke verassing he! :)

Ja hihihi.. geweldig.. hij stond gister al te trappelen om de tekening te geven hihihi.. heb nog een ijsbon gekregen dus ga vanmidag een lekkee ijsje halen bij mijn favo ijssalon :)
 
Ja hihihi.. geweldig.. hij stond gister al te trappelen om de tekening te geven hihihi.. heb nog een ijsbon gekregen dus ga vanmidag een lekkee ijsje halen bij mijn favo ijssalon :)
Dat kinkt super! :) geniet er lekker van!
 
Ow

"In de omgeving van Antwerpen wordt Moederdag op 15 augustus (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, Sainte- Marie of Moederkesdag) gevierd, sinds 1913."

Had geen idee dat dit enkel in omgeving Antwerpen was :D
 
Back
Naar boven