pump beast
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 135
Haha... kun je je moeder vandaag nog blij maken
Ik vergeet t ieder jaar weer opnieuw lolzVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha... kun je je moeder vandaag nog blij maken
Ik vergeet t ieder jaar weer opnieuw lolzOw
"In de omgeving van Antwerpen wordt Moederdag op 15 augustus (Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, Sainte- Marie of Moederkesdag) gevierd, sinds 1913."
Had geen idee dat dit enkel in omgeving Antwerpen was![]()

Zelfs de AH niet nee. Buitengebied van Houten? Voor zover ik weet is daar niksZelfs de ah niet? nou ja.. wat in het vat zit verzuurt niet he!
http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Houten.html
het buitengebied van Houten heeft wel koopzondag...

HihiJa hihihi.. geweldig.. hij stond gister al te trappelen om de tekening te geven hihihi.. heb nog een ijsbon gekregen dus ga vanmidag een lekkee ijsje halen bij mijn favo ijssalon![]()
Wel vaag dat ze het dan op internet zetten dat er daar koopzondag is.Zelfs de AH niet nee. Buitengebied van Houten? Voor zover ik weet is daar niks![]()

Ja hihihi.. geweldig.. hij stond gister al te trappelen om de tekening te geven hihihi.. heb nog een ijsbon gekregen dus ga vanmidag een lekkee ijsje halen bij mijn favo ijssalon![]()
Reported wegens racisme

Je verwacht dat het normaal is ja... ik ben op dit moment al blij als ik 2 a 3 uur in stukjes haal..Best goed geslapen, maar was ook echt helemaal gesloopt, erg eigelijk dat iets als een goede nachtrust wat vanzelfsprekend zou moeten zijn m'n dag goed maakt.

Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net +10uur aan een stuk door heb geslapen?Je verwacht dat het normaal is ja... ik ben op dit moment al blij als ik 2 a 3 uur in stukjes haal..
Maar fijn dat je goed geslapen hebt!![]()

Fijn voor je.Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net +10uur aan een stuk door heb geslapen?![]()
mijn man ook...het is helaas een beetje gewoonte dat ik bijna niet slaap. 
zo ben ik wel!Fijn voor je.mijn man ook...het is helaas een beetje gewoonte dat ik bijna niet slaap.
maar ik gun een ieder wel zijn nachtrust hoor!zo ben ik wel!
maar zou er graag in meedelen.
Nope.
Nope.
Wel melatonine (3 mg), sleep support (orthica), L-Tryptofaan, zincum/valeriaan, valdispert, dormeasan en nog wat dingen die zo 1 2 3 niet in me opkomen.
Heb nog een cursus mindfullness liggen waar ook een stuk meditatie inzit. Zal het toch maar eens gaan doen.

Nope.
Wel melatonine (3 mg), sleep support (orthica), L-Tryptofaan, zincum/valeriaan, valdispert, dormeasan en nog wat dingen die zo 1 2 3 niet in me opkomen.
Heeft het geen bijwerkingen?2gram hiervan http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/hgh-producten/dymatize/gaba/
en 3 caps http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/anabolic-zma/
voor het slapen gaan en je slaapt aan 1 stuk door en je wordt vol energie wakker