Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat is het voordeel van een extra strakke onderbroek
     
    jarig!!!!!!!!! jeeej
     
    Super leuke training maakt mijn dag goed. En lekker kunnen fietsen in t zonnetje:)
     
    Gisteren ziek dronken geweest, maar niet erg beroerd nu.
     
    endo's gonna endo

    kan eten wat ik wil zonder overmatig vet aan te zetten... Spiergroei gaat goed.. zelfs met lichter gewicht door de klachten zetten ze harder aan als bij vriendinnen :o last time i checkt valt dat onder een lichaamsbouw van een mesomorph :P

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Waarom zeik je zo over taart tijdens verjaardagen? Gewoon eten als je toch alles kan eten :o
     
    Ik kan me herinneren dat teveel magnesium en zink schadelijk is voor de gezondheid, maar weet er zelf het nodige niet van.
    Dank je. Zal ik me er toch even wat meer in verdiepen.
     
    Waarom zeik je zo over taart tijdens verjaardagen? Gewoon eten als je toch alles kan eten :o

    Omdat ik droger wil(de) worden lette ik op mijn voeding. Eet ik alles wat los en vast zit... Dan blijf ik op mn "normale" gewicht
     
    Ik kan me herinneren dat teveel magnesium en zink schadelijk is voor de gezondheid, maar weet er zelf het nodige niet van.
    Schadelijkheid van zink is gebaseerd op de verminderde beschikbaarheid van koper. Zink stimuleert de synthese van een metallothionein welke een sterkere affiniteit vertoont voor koper dan zink. Dosering in ZMA vormt hier geen probleem voor. Desgewenst zorgen dat je voldoende koper binnenkrijgt.

    Magnesium moet je je best doen.
     
    Schadelijkheid van zink is gebaseerd op de verminderde beschikbaarheid van koper. Zink stimuleert de synthese van een metallothionein welke een sterkere affiniteit vertoont voor koper dan zink. Dosering in ZMA vormt hier geen probleem voor. Desgewenst zorgen dat je voldoende koper binnenkrijgt.

    Magnesium moet je je best doen.
    Oke dank, scheelt weer een hoop zoekwerk.
     
    Back
    Naar boven