XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Omdat ik droger wil(de) worden lette ik op mijn voeding. Eet ik alles wat los en vast zit... Dan blijf ik op mn "normale" gewicht

    Gewicht maar % ook? ;)
     
    Schadelijkheid van zink is gebaseerd op de verminderde beschikbaarheid van koper. Zink stimuleert de synthese van een metallothionein welke een sterkere affiniteit vertoont voor koper dan zink. Dosering in ZMA vormt hier geen probleem voor. Desgewenst zorgen dat je voldoende koper binnenkrijgt.

    Magnesium moet je je best doen.
    dank je. :) scheelt inderdaad zoeken.
     
    Heb dat eens gehad, een magnesium intoxicatie. Had mij serieus misrekent met de beschikbare elementaire magnesium.
     
    kan eten wat ik wil zonder overmatig vet aan te zetten... Spiergroei gaat goed.. zelfs met lichter gewicht door de klachten zetten ze harder aan als bij vriendinnen :o last time i checkt valt dat onder een lichaamsbouw van een mesomorph :P

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    fbz_6c28e6597da7f529ac44ea2a3a406f18.jpg
     
    Gewicht maar % ook? ;)


    Geen idee... trainde toen niet.. maar bleef er altijd gewoon hetzelfde uitzien. Dus neem aan dat % dan ook niet steeg... Of vvm zou automatisch minder moeten worden om het gewicht hetzelfde te houden. :o
     
    Geen idee... trainde toen niet.. maar bleef er altijd gewoon hetzelfde uitzien. Dus neem aan dat % dan ook niet steeg... Of vvm zou automatisch minder moeten worden om het gewicht hetzelfde te houden. :o

    Dat denk ik wel. Vaak wel t geval.
     
    Net kleine cheatmeal bij Burger King gehad :D maar 4 hamburgers en 6 nuggets
     
    shake met whey cookies, chocolademelk en een teringlading slagroom

    mijn dag is snel goed
     
    South park weekend op comedy central:D
     
    Wat ben je ook een etter ^_^

    Vandaag is een goede dag, bagholes, assholes en 3opeenrij kneuzenparade in pua.
    My job here is done.
     
    Back
    Naar boven