MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vrachtwagen chauffeur die ziekelijk boos werd toen ik met 90 km/h voor hem ging rijden nadat hij mij af sneed.

Ging die toeteren en dingen uit het raam roepen :roflol:

Snap niet dat die zo boos wordt, hij doet precies het zelfde.

Hij houdt niet van ectos :mad:

:roflol: Nee maar serieus, ik rij rustig 150 doet die autist zijn richting aanwijzer aan terwijl ik er aan kom rijden en achter me rijd niks. Dus ik denk t is mooi met jou en rij gewoon rustig door, hij maakt speciale maneuvre dus ik heb voorrang en echt vlak voor ik langs m wilt rijden vliegt die naar links. Moest gewoon naar rechts uitwijken om hem niet te raken dus ik nog net tussen hem en die andere vrachtwagen door en ga mooi net iets langzamer rijden als de vrachtwagens die rechts rijden.

Kerel toeteren en bumperkleven :roflol:

Jammer dat ik geen drinken bij me had anders had ik dat zo het raam uit gegooid.

Vrachtwagen chauffeur die ziekelijk boos werd toen ik met 90 km/h voor hem ging rijden nadat hij mij af sneed.

Ging die toeteren en dingen uit het raam roepen :roflol:

Snap niet dat die zo boos wordt, hij doet precies het zelfde.

Heb je ooit wel eens gedacht dat het aan jezelf zou kunnen liggen dat je altijd in van die idiote situaties beland met de auto?

Met andere woorden, dat je niet kunt rijden en dat niet wilt inzien en het daarom maar op de bestuurders om je heen projecteert?

:roflol: Nee maar serieus, ik rij rustig 150 doet die autist zijn richting aanwijzer aan terwijl ik er aan kom rijden en achter me rijd niks. Dus ik denk t is mooi met jou en rij gewoon rustig door, hij maakt speciale maneuvre dus ik heb voorrang en echt vlak voor ik langs m wilt rijden vliegt die naar links. Moest gewoon naar rechts uitwijken om hem niet te raken dus ik nog net tussen hem en die andere vrachtwagen door en ga mooi net iets langzamer rijden als de vrachtwagens die rechts rijden.

Kerel toeteren en bumperkleven :roflol:

Jammer dat ik geen drinken bij me had anders had ik dat zo het raam uit gegooid.

Je zit zelf 2x te klooien in het verkeer, kijk anders eerst is naar jezelf..

Heb je ooit wel eens gedacht dat het aan jezelf zou kunnen liggen dat je altijd in van die idiote situaties beland met de auto?

Met andere woorden, dat je niet kunt rijden en dat niet wilt inzien en het daarom maar op de bestuurders om je heen projecteert?

Wat heeft t feit dat een vrachtwagen mij afsneed te maken met of ik wel of niet kan rijden. Achterlijk volk blijft maar mooi rechts rijden waar ze thuis horen.

Allemaal janken dat personen auto's geen rekening met hun houden, ja 20 auto's laten wachten omdat jij zo graag 3 minuten lang die vrachtwagen wilt inhalen is rekening houden met anderen :roflol:

Snap niet dat er nog geen landelijk inhaalverbod is voor vrachtwagens.

Idd xyzyxz leer gvd autorijden en stop met zeiken op mensen die het wel kunnen.

Dit sowieso gaat nergens over duurt ziek lang voor ze elkaar voorbij zijn

Beter gewoon elke weg standaard 5-7 baans maken. Kunnen zij ook inhalen, wij genoeg ruimte ernaast. Iedereen blij. Lijkt me een prima plan ipv al dat geld aan 3e wereldlanden te geven in Europa :o

T is rustig op de snelweg, kan gewoon 150 rijden zonder anderen lastig te vallen. Betaal netjes mijn hardrijbelasting:rolleyes:

Je hebt een vrij groot bord voor je kop, misschien dat dat bord er voor weggeblazen kan worden als je de airbag van je auto laat afgaan?

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 11:18 ----------

Beter gewoon elke weg standaard 5-7 baans maken. Kunnen zij ook inhalen, wij genoeg ruimte ernaast. Iedereen blij. Lijkt me een prima plan ipv al dat geld aan 3e wereldlanden te geven in Europa :o

Of je gaat ergens wonen waar je geen file's hebt als je er niet tegen kunt om stil te staan op de snelweg.

Je hebt een vrij groot bord voor je kop, misschien dat dat bord er voor weggeblazen kan worden als je de airbag van je auto laat afgaan?

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 11:18 ----------

Of je gaat ergens wonen waar je geen file's hebt als je er niet tegen kunt om stil te staan op de snelweg.

Ja kun je ook doen ;) Ik vertrek gewoon voor de files.
Maar verhuizen is best een crime nu de woningmarkt op slot zit, dus je "oplossing" gaat maar voor weinig mensen op denk ik....

Terug
Naar boven