MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja kun je ook doen ;) Ik vertrek gewoon voor de files.
Maar verhuizen is best een crime nu de woningmarkt op slot zit, dus je "oplossing" gaat maar voor weinig mensen op denk ik....
Ik kan me er niks bij voorstellen dat mensen elke dag vrijwillig (soms wel 2x) in de file staan, ik word er altijd helemaal gek van die ene x per jaar als ik er 1 tegenkom.
Ik zou dat nooit trekken, ik woon nu op 1min van me werk af (wat wel heel erg luxe is) omdat reistijd gewoon weggegooide tijd is.

Beter gewoon elke weg standaard 5-7 baans maken. Kunnen zij ook inhalen, wij genoeg ruimte ernaast. Iedereen blij. Lijkt me een prima plan ipv al dat geld aan 3e wereldlanden te geven in Europa :o

Of gewoon niet laten inhalen, kom op zeg zelfs al rijden ze 10 uur aan 1 stuk door dan besparen ze nog maar max 5 minuten met t verschil in snelheid. :o

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 11:36 ----------

Je hebt een vrij groot bord voor je kop, misschien dat dat bord er voor weggeblazen kan worden als je de airbag van je auto laat afgaan?

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 11:18 ----------

Of je gaat ergens wonen waar je geen file's hebt als je er niet tegen kunt om stil te staan op de snelweg.

Hier op de snelweg kun je makkelijk 200+ rijden zonder een gevaar op te leveren. Normaal rij ik 180 op de teller en is het niet zelden dat ik wordt ingehaald.

T is de randstad niet hier :o

trust me, airbags zijn geen pretje

Ik kan me er niks bij voorstellen dat mensen elke dag vrijwillig (soms wel 2x) in de file staan, ik word er altijd helemaal gek van die ene x per jaar als ik er 1 tegenkom.
Ik zou dat nooit trekken, ik woon nu op 1min van me werk af (wat wel heel erg luxe is) omdat reistijd gewoon weggegooide tijd is.

Daarom begin ik ook vroeg :) En als je een beetje toffe bak hebt om in te rijden, hoeft reizen helemaal geen weggegooide tijd te zijn, integendeel zelfs! Moet je wel door kunnen rijden, ergo vroeg beginnen en vroeg weer naar huis.

Of gewoon niet laten inhalen, kom op zeg zelfs al rijden ze 10 uur aan 1 stuk door dan besparen ze nog maar max 5 minuten met t verschil in snelheid. :o

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 11:36 ----------

Hier op de snelweg kun je makkelijk 200+ rijden zonder een gevaar op te leveren. Normaal rij ik 180 op de teller en is het niet zelden dat ik wordt ingehaald.

T is de randstad niet hier :o

Ik heb het niet over je snelheid maar dat je constant problemen hebt met andere bestuurders........

Daarom begin ik ook vroeg :) En als je een beetje toffe bak hebt om in te rijden, hoeft reizen helemaal geen weggegooide tijd te zijn, integendeel zelfs! Moet je wel door kunnen rijden, ergo vroeg beginnen en vroeg weer naar huis.

Mja maar stel dat je 's morgens een half uur in je auto zit en 's middags weer, dan ben je gewoon 5x een uur kwijt per week waarin je anders andere dingen had kunnen doen.

Mja maar stel dat je 's morgens een half uur in je auto zit en 's middags weer, dan ben je gewoon 5x een uur kwijt per week waarin je anders andere dingen had kunnen doen.
Half uur is nog wel kort denk ik voor sommige, en veel mensen hebben niet de luxe om vlak bij hun werk te wonen.

Ik zit welgeteld 20-25 minuten in de auto enkele reis woon/werk verkeer. Dus laten we zeggen 45min per dag in mijn scheurijzer. Als scheuren een hobby is, dan had je best andere dingen kunnen doen in die tijd ja, maar ik vind het heerlijk in de auto, muziekje aan, lekker scheuren :D

Ik zit welgeteld 20-25 minuten in de auto enkele reis woon/werk verkeer. Dus laten we zeggen 45min per dag in mijn scheurijzer. Als scheuren een hobby is, dan had je best andere dingen kunnen doen in die tijd ja, maar ik vind het heerlijk in de auto, muziekje aan, lekker scheuren :D

Same here,.. fotostudio zit 5 minuten hier vandaan, maar m'n andere werk is vaak 45min tot een uur rijden.
Totaal geen probleem! (kleine side-note is wel dat ik 0,0 last heb van files op de A2,..mocht ik file moeten rijden, dan heb ik er na 5 minuten al de pest in :o )

De heks van m'n werk zit in scheiding, ik hoop zo erg dat haar man vreemd is gegaan. Er is zelden zo'n goede sfeer op het werk geweest, moguh is ineens goedemorgen geworden.

Same here,.. fotostudio zit 5 minuten hier vandaan, maar m'n andere werk vaan 45min tot een uur rijden.
Totaal geen probleem! (kleine side-note is wel dat ik 0,0 last heb van files op de A2,..mocht ik file moeten rijden, dan heb ik er na 5 minuten al de pest in :o )

Indeed, door kunnen rijden is wel echt essentieel. Daarom begin ik ook vroeg. Werk zat voorheen op 5km van mijn huis vandaan maar het bedrijf verhuisde 30km verderop. Betekent 2 drukke snelwegen en 2 knooppunten... Als je pech hebt doe je er 1:30 over een enkele rit :o Daar pas ik echt voor :mad: Zeker als ik ON ben dan zou ik zomaar de keuze kunnen maken om dan maar over de vluchtstrook te gaan ofzo :D

Daarom lekker vroeg weg, lekker vroeg thuis :)

A2 is nu echt wel ideaal zeg met al die banen! Jammer dat ik die nooit gebruik..

Laatst bewerkt:
op de pot een van mn pa zn oude comics lezen, kom ik dit tegen

JoeKubert_Hawkgirl-Happy_100-1024x982.jpg

Dus vandaar zit dat keuken/boterham ding in me ingebakken :roflol:

Al m'n schoolboeken op marktplaats gezet. Als iemand nog iemand kent die boeken nodig heeft voor opleiding small business en retail management of communicatie of commerciële economie ofzo, let me know!

- prachtige weer hier
- drukke werkdag (voldoening)
- prima day after na training gisteren
- om half 3 vrij zijn
- eten al klaar en al gepoetst, dus nu vrij
- ukkie poeslief

Downside: Sjors schijnt menselijk te zijn, hopelijk genoeg andere aparte eigenschappen over.

Wat is jullie mening hierover?

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/h-m-b-/body-fit-sportsnutrition/hmb-pure-caps/

Studies hebben aangetoond dat het met HMB in combinatie met een hoge proteine inname mogelijk is in 3 weken tijd 300% meer aan spiermassa en 295% meer aan kracht te winnen.

Reviews zijn postief, alleen de reviews op b&f website zijn niet meer objectief doordat ze korting aanbieden in ruil van het geven van je mening.

Terug
Naar boven