mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
je voelt je zeker heel wat achter je komputertje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt toch geen maten?net bij een maat die ze eigen crossfit gym heeft geopend voor het eerst meegedaan.
man man wat is dat zwaar zeg
inb4 crossfit is gay, het is leuk om er naast te doen om je conditie op te preppen
IQ van 'n wasdroger ook die vent.Moet er echt van barfen. Kan me serieus moeilijk voorstellen hoe je met zo'n verstandelijke beperking 'n beetje deftig kan meedraaien in de maatschappij.hahaha zijn genoeg topics over het gebruik van hcg,
maar goed dat je niet de moeite weer nam om alles uit te gaan leggen, scheelt je weer een paar minuten die anders weggegooid zouden zijn.
sommige mensen luisteren en met name op dbb, lezen werkelijkwaar nooit.
Moet er echt van barfen. Kan me serieus moeilijk voorstellen hoe je met zo'n verstandelijke beperking 'n beetje deftig kan meedraaien in de maatschappij.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!Klaar met schilderen... frist zo lekker op!!! Volgende week nieuw behang erop![]()

Dat die 2 jongentjes zijn gevonden Helaas dood maar ze zijn tenminste gevonden

Yesss!!!! zin in!!!Hehehe jij zal de eerste zijn die mijn hokje gaat bewonderen heheh

Yesss!!!! zin in!!!
OT: net even gewandeld.. gewoon 40 minuutjes samen weg. Lichte motregen. maar toch kan dat fijn zijn.
en mijn rug is weer iets beterder! wordt tijd om te trainen morgen! dan zal het wel weggaan!
Waren de winkels vandaag maar open... nu ben ik vrij... morgen niet.

Waren de winkels vandaag maar open... nu ben ik vrij... morgen niet.
Hopelijk ben ik woensdag wat eerder klaar op werk!

Ja idd balen is dat dan altijd he.. maar komt wel goed.. ik heb heel de week savonds tijd![]()
Ja.