Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: IQ van 'n wasdroger ook die vent.

hahaha zijn genoeg topics over het gebruik van hcg,
maar goed dat je niet de moeite weer nam om alles uit te gaan leggen, scheelt je weer een paar minuten die anders weggegooid zouden zijn.
sommige mensen luisteren en met name op dbb, lezen werkelijkwaar nooit.

hahaha zijn genoeg topics over het gebruik van hcg,
maar goed dat je niet de moeite weer nam om alles uit te gaan leggen, scheelt je weer een paar minuten die anders weggegooid zouden zijn.
sommige mensen luisteren en met name op dbb, lezen werkelijkwaar nooit.
Moet er echt van barfen. Kan me serieus moeilijk voorstellen hoe je met zo'n verstandelijke beperking 'n beetje deftig kan meedraaien in de maatschappij.

Moet er echt van barfen. Kan me serieus moeilijk voorstellen hoe je met zo'n verstandelijke beperking 'n beetje deftig kan meedraaien in de maatschappij.

hij bedoelt het vast goed, net als jou.
misschien is hij ON en een beetje lichtgeraakt ofzo
sommige mensen hebben nu eenmaal op bepaalde vlakken een achterstand, waar hij er duidelijk een van is.

zijn meestal types die bij nader inzien je een PB sturen met daarin de welbekende, "sorry"

echter, doet hij dit niet, zou ik zelf zn berichtje sturen.
ook al meen je er niets van, zulke types kunnen de hele dag met zoiets in hun hoofd lopen..

hahaha

Dat die 2 jongentjes zijn gevonden Helaas dood maar ze zijn tenminste gevonden

Dat die 2 jongentjes zijn gevonden Helaas dood maar ze zijn tenminste gevonden

Idd, triest dat zoiets gebeurd/kan gebeuren,... maar hoe erg ook, idd iig "een soort" van afsluiting/zekerheid voor de moeder.
nu 't rouwen en t verdriet,... pfff taai! :(

Laatst bewerkt:
dat men hondje het leuk vond om met 2 ganzen te spelen. en na 5minuten het niet meer intressant vond, dus rustig weg wou lopen en omdat hij niet oplette 1x in zen staart werd gebeten en toen zo hard mogelijk wegrende hahaha

Hehehe jij zal de eerste zijn die mijn hokje gaat bewonderen heheh
Yesss!!!! zin in!!!

OT: net even gewandeld.. gewoon 40 minuutjes samen weg. Lichte motregen. maar toch kan dat fijn zijn. :)
en mijn rug is weer iets beterder! wordt tijd om te trainen morgen! dan zal het wel weggaan!

Dbb begint langzaam in ellegirl forum te veranderen als ik het zo lees.

Soon

Terug
Naar boven