AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Oo ook ,zal ik maar gewoon niks meer vragen ?
Laat maar done...snap echt werkelijk niks van jou(vrouwen) iemand die normaal wat vraagt wordt of genegeerd of krijgt een of ander vaag antwoord,

doe je zo debiel mogelijk als man, met de meest achterlijke vragen, krijg je de volledigen aandacht ?!
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook is nu opgeslagen.............:)

Groetjes , Ray(mond)...........

Laatst bewerkt:
Laat maar done...snap echt werkelijk niks van jou(vrouwen) iemand die normaal wat vraagt wordt of genegeerd of krijgt een of ander vaag antwoord,

doe je zo debiel mogelijk als man, met de meest achterlijke vragen, krijg je de volledigen aandacht ?!

K heb het verhaaltje zo onderhand uit goedheid 3 keer verteld... dat werd gezien als aandacht zoeken... het staat ergens zoek en gij zult vinden...

:roflol: Wtf is er met jou aan de hand? :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik zou nog eens op de weegschaal moeten staan na het schijten. Laatste keer woog ik 68 maar er zal wel wat stront bij zitten. :(

Op naar de 70 brah :cool:

LbiiR.jpg

Heb mijn eerste wikipedia geschreven jahoee.

FF ter Info !!!!

het gaat prima met Ray(mond) maar er is een bepaalde grens , en die wordt nu een beetje overschreden.....

voor de rest P{rima !!! GAAN !!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven