- Waardering
- 2.744
Waarom niet ?
osnovo en ik nemen het over.........Dbb begint langzaam in ellegirl forum te veranderen als ik het zo lees.
Soon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet ?
osnovo en ik nemen het over.........Dbb begint langzaam in ellegirl forum te veranderen als ik het zo lees.
Soon
Ja idd balen is dat dan altijd he.. maar komt wel goed.. ik heb heel de week savonds tijd![]()

Heb je iets tegen vrouwen?Dbb begint langzaam in ellegirl forum te veranderen als ik het zo lees.
Soon
Oo ook ,zal ik maar gewoon niks meer vragen ?
Laat maar done...snap echt werkelijk niks van jou(vrouwen) iemand die normaal wat vraagt wordt of genegeerd of krijgt een of ander vaag antwoord,
doe je zo debiel mogelijk als man, met de meest achterlijke vragen, krijg je de volledigen aandacht ?!
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook is nu opgeslagen.............
Groetjes , Ray(mond)...........
Oo ook ,zal ik maar gewoon niks meer vragen ?
Laat maar done...snap echt werkelijk niks van jou(vrouwen) iemand die normaal wat vraagt wordt of genegeerd of krijgt een of ander vaag antwoord,
doe je zo debiel mogelijk als man, met de meest achterlijke vragen, krijg je de volledigen aandacht ?!
errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook is nu opgeslagen.............
Groetjes , Ray(mond)...........
Wtf is er met jou aan de hand? 
LUL toch niet zo stom ,
Ik zou nog eens op de weegschaal moeten staan na het schijten. Laatste keer woog ik 68 maar er zal wel wat stront bij zitten.

Ik zou nog eens op de weegschaal moeten staan na het schijten. Laatste keer woog ik 68 maar er zal wel wat stront bij zitten.![]()

LUL toch niet zo stom ,
en blijf nu ff van me rug af a.u.b , jij wordt echt stront vervelend nu !!
ook die text weg halen NU !
ik vraag het trouwens maar een keer.....
jij spoort srs echt niet manLUL toch niet zo stom ,
en blijf nu ff van me rug af a.u.b , jij wordt echt stront vervelend nu !!
ook die text weg halen NU !
ik vraag het trouwens maar een keer.....